تجلیل استادان دانشگاه‌ها از بصیرت ملّی

۷۷۷ نفر از اعضای جنبش استادان دانشگاه‌ها در بیانیه‌ای از خودآگاهی ملّی و انقلابی مردم در تفکیک صف اعتراضات اجتماعی با شورش‌های ضد ملّی تجلیل کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در این بیانیه تاکید شده است: “تلاش برخی عناصر غرب زده و جریان‌های سیاسی «خطاکار» برای نشاندن «باطل» به جای «حقّ» و «تحریف» و «مغالطه» (در موضوع اغتشاشات آخر آبان) مردم را فریب نخواهد داد.

 

در بیانیه مذکور همچنین آمده است: اغتشاشگران هم هیچ‌گاه نمی‌توانند «ملّت بزرگ ایران» نام‌گذاری و مظلوم جلوه داده شوند. منحرفان، شبه روشنفکران و مقلدان اندیشه‌های غرب به دامان ملت بازگردند و از ادامه راهی که پیش‏تر گروهک‌های ضد مردمی رفتند پرهیز کنند.”

در بیانیه اعضای جنبش استادان دانشگاه‌ها با اشاره به این که استادان انقلابی به مشکلات و وضع سیاسی و اجتماعی حسّاس و دغدغه‌مندند آمده است: استادان مسلمان و وطن‌خواه دانشگاه‏‌ها عمیقاً براین باورند که باید «حقّ اعتراض مردم» به‌رسمیّت شناخته شده و صدای مردم به‌وضوح شنیده شود.”

بیانیه با اشاره به وضع اقتصادی نامساعد و سختی معیشت مردم و لزوم ریشه‌یابی این وضع افزوده است: سیاست اقتصادی اشتباه، فقدان مهارت نظری گفتگو با مردم و غافلگیری مردم در حادثه اخیر، بر حجم مشکلات و دشواری‌های ذهنی و اقتصادی افزوده است. اعضای جنبش استادان دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه همه باید به‌جای «فرافکنی» و «طلبکاری» و دل‏ سپردن به بیگانگان پاسخ‌گوی مشکلات مردم باشند از مسئولان خواسته اند به خواسته‌های معیشتی و اقتصادی توده‌های مردم توجه و براساس وعده‌های خویش، با تشدید نظارت‌ها قویاً از روند افزایش قیمت دیگر کالا‌ها جلوگیری کنند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 6 =