پیکر شهید «سیدعلی رضوی» در بیرجند تشییع شد

پیکر شهید «سیدعلی رضوی» ظهر امروز بر دستان مردم شهیدپرور بیرجند تشییع و در روستای سیدان خاکسپاری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، عطر دل‌انگیز در فضا پیچیده بود، مرد و زن، کوچک و بزرگ آمده بودند حتی کودکان در آغوش مادران و پدران خود برای بدرقه کبوتر سفر کرده آمده بودند و گویی عطر شهادت و ایثار در همه جا استشمام می‌شد.

خیابان منتهی به هیأت ابوالفضلی بیرجند پر از جمعیت شده، مردم آرام آرام خود را از کوچه‌ها و خیابان‌های اطراف به اینجا رساندند و انتظار می‌کشیدند تا گامی دیگر با شهیدان همراه شوند.

حضور مادران شهدا در این مراسم چشمگیر است، مادرانی که از قاب خیس چشم‌هایشان تابوت سه رنگ شهید را می‌نگرند و همزمان یاد عزیزان شهید خویش می‌کنند؛ برخی مادران قاب عکس‌های فرزندانشان را آورده و روی دست بالا برده‌اند و گریه می‌کنند.

در مراسم امروز پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید، یکی از ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) به شعرخوانی و ذکر مصیبت پرداخت و سپس  پیکر شهید «سیدعلی رضوی» بر دستان مردم شهیدپرور بیرجند تشییع و برای تدفین به زادگاهش روستای سیدان منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از فارس؛ در راستای برنامه‌هایی که سالانه نیروهای مسلح برای ارتقای آمادگی نیروهای خودشان انجام می‌دهند به‌دلیل اینکه این گردان‌ها آمادگی کاملی برای انجام مأموریت‌های دفاعی منطقه داشته باشند این نیروها به‌طور دائم یک سری تمرینات و آموزش‌هایی اجرا می‌کنند.

پنجشنبه هفته گذشته در حین اجرای یکی از آموزش‌ها بسیجی انقلابی «سیدعلی رضوی» از بسیجیان مخلص گردان فاتحین بیرجند در حین آموزش از ناحیه ران پای راست دچار آسیب شدید می‌شود که پس از انتقال به بیمارستانه به‌دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می‌آید.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =