در آینده نزدیک پاسخ آمریکا را می‌دهیم

سخنگوی دولت: دولت ایران گرفتن انتقام خون سردار سلیمانی را حق خود و دفاع از عزت و منزلت کشور می‌داند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

سخنگوی دولت با اشاره به شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس گفت: آمریکا خط قرمز را رد کرد و ملت ایران در زمان مقتضی، به طور قاطعانه و در آینده نزدیک پاسخ آن را می‌دهد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، «علی ربیعی» ضمن تسلیت شهادت فرمانده سپاه قدس پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: سردار سلیمانی نماد قدرت، همبستگی علیه ظلم و سرمایه نمادین تمام ایرانیان بود.

وی افزود: چنانچه می‌خواستیم به نسل جدید بگوییم که این افراد به خاطر استیضاح دنیا را به خاک و خون می‌کشند، ترامپ با اقدام اخیر خود این را به بهترین شکل نشان داد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی چهره کریه ایالات متحده و دولت آمریکا را برای همه نسل‌های جدید قرائت کرد و نشان داد.

وی تاکید کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران در کنار همه ایرانیان، گرفتن انتقام سردار سلیمانی را حق خود و دفاع از منزلت و کرامت ایرانی می‌داند.

ربیعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: ما به دنبال جنگ نیستیم، اما اجازه تجاوز به هیچ ایرانی و نماد امنیت ملی را نخواهیم داد.

وی اضافه کرد: دولت در کنار نهاد‌های نظامی و همه ایرانیان آنچنان به آمریکا درس می‌دهد که ترامپ و تمام روسای جمهوری بعدی آمریکا به یاد داشته باشند که زمانی که نماد و عزت یک ملت را به سخره بگیرند، پاسخ قاطع خواهند گرفت.

سخنگوی دولت تصریح کرد: همبستگی ایران امروز یک بار دیگر بالا گرفت و شهادت سردار سلیمانی همچون شهادت شهید بهشتی نماد همبستگی ملی خواهد بود.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =