نقش آمریکا و انگلیس خونخواری است نه خونخواهی

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه داغدار حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی هستیم، گفت: آمریکا و انگلیس در این فاجعه نقش خونخواری را ایفا می‌کنند نه خونخواهی.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

غلامحسین اسماعیلی در هجدهمین نشست خبری قوه قضائیه افزود:​ جانباختگان و شهدای حادثه خطوط هوایی اوکراین از خانواده ما، هموطن، از این مردم و این سرزمین و تعدادی نیز مهمانان جمهوری اسلامی ایران بودند.

وی افزود: دشمنان می‌خواهند به این بهانه انتقام جویی کنند. این‌ها دلسوز ایران و ایرانیان نیستند، این‌ها کسانی هستند که در سیل فروردین ۹۸ حتی از رساندن کمک‌های مردمی و نهاد‌های بین المللی به مردم سیل زده ایران ممانعت کردند، اگر دوستدار ایران و ایرانی بودند این اقدامات جنایتکارانه را انجام نمی‌دادند.

 

مراسم تشییع شهید سپهبد سلیمانی یک رزمایش و همه پرسی بی نظیر بود

سخنگوی قوه قضائیه گفت: مراسم تشییع شهید سلیمانی یک رزمایش و همه پرسی بی نظیر بود.

وی به شهادت مظلومانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمان و یارانش اشاره کرد و افزود: این عزیزان عزت و اقتدار و امنیت را برای کشور و مردم به ارمغان آوردند.

اسماعیلی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی قهرمان بین المللی مبارزه با تروریست در عصر حاضر بود و روحیه انقلابی مجددی به جامعه ایران اسلامی بخشید.

وی افزود: حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع و تعظیم این شهیدان همایش فرصت و جایگاه مردمی جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشت، همچنین انسجام همه نیرو‌های انقلابی در برابر دشمن جنایتکار و تروریسم دولتی آمریکا بود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: دشمنان قسم خورده اسلام خیلی تلاش کردند که این نظام و جبهه مقاومت را به زانو درآورند، اما خون به ناحق ریخته شهیدان مقاومت مردم را به صحنه آورد که این حضور موجب یأس و ناامیدی دشمن شد.

اسماعیلی افزود: این حضور یک رزمایش و یک راهپیمایی بی نظیر در امتداد اربعین حسینی و یک رفراندوم بزرگ خیابانی بود که مردم نظر خود را در حمایت از راهبرد استقامت و مقاومت در برابر دشمنان نشان دادند.

وی گفت: از مردم انقلابی و همچنین سپاه دلاور و پاسداران مرز‌ها و امنیت کشور تشکر مجدانه داریم که در نخستین فرصت نخستین گام را برای انتقام از دشمن برداشتند و سیلی سختی بر چهره امریکا و ترامپ قمارباز نواختند و ان شاءالله در مراحل بعدی، گام‌های بعدی انتقام سخت توسط جبهه مقاومت برداشته خواهد شد و حضور نامشروع امریکایی‌ها در منطقه پایان داده خواهد شد.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − سه =