بازتاب گسترده حضور میلیونی مردم ایران در رسانه‌های جهان

خبرگزاری آسوشیتد و شبکه‌های تلویزیونی الجزیره، روسیاالیوم، الاتجاه، المیادین، المنار، العراقیه و المسیره بخش‌هایی از حضور میلیونی امروز ملت ایران را به طور زنده پخش کردند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

بیش از ۶ هزار عکاس، فیلمبردار و خبرنگار داخلی و خارجی حضور میلیونی مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن را پوشش دادند.

خبرگزاری آسوشیتد و شبکه‌های تلویزیونی الجزیره، روسیاالیوم، الاتجاه، المیادین، المنار، العراقیه و المسیره بخش‌هایی از حضور میلیونی امروز ملت ایران را به طور زنده پخش کردند.
*
آسوشیتدپرس تنها در ساعات ابتدایی شروع راهپیمایی، تصاویری از حضور مردم را به صورت زنده پخش کرد. این خبرگزاری در پایگاه اینترنتی خود نوشت راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از پنج هزار شهر ایران همزمان برگزار شده است.
*
خبرگزاری انگلیسی «رویترز» از عبارت «ده‌ها هزار نفر» برای شمار راهپیمایان استفاده کرد و نوشت این راهپیمایی در حالی برگزار می‌شود که تنش‌ها میان ایران و آمریکا افزایش یافته است.
*
روزنامه «نیویورک تایمز» نیز بدون اشاره به حضور پرشکوه مردم، به شعار‌های ضد آمریکایی مردم اشاره کرد.
*
شبکه تلویزیونی الاتجاه اعلام کرد: مردم ایران در تظاهرات امروزشان، بر گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی و خروج آمریکا از منطقه تأکید کردند.
*
خبرنگار روسیاالیوم هم از میان جمعیت راهپیمایان تهرانی گزارش داد: ایرانی‌ها شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.
این شبکه اعلام کرد: حضور مردم ایران با وجود نامساعد بودن شرایط جوی در تظاهرات چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار گسترده است. مردم ایران همچنان شعار «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل» سر می‌دهند. آن‌ها پرچم ایران و عکس شهید سلیمانی را به دست دارند و بر گرفتن انتقام خون او تاکید می‌کنند.
*
خبرنگار المیادین هم از خیابان آزادی گزارش داد: با وجود سرمای شدید هوا در تهران، حضور مردم چشمگیر و گسترده است.
بیسان طراف، دیگر خبرنگار المیادین در ارتباط زنده از شهر کرمان گفت: تظاهرات کرمانی‌ها، بیشتر از دیگر شهر‌ها متاثر از و خاطره حاج قاسم سلیمانی است.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 10 =