افزایش ۴۰ درصدی تردد در جاده ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از افزایش ۴۰ درصدی تردد در جاده‌های کشور در هفته سوم نسبت به هفته دوم فروردین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سرهنگ نادر رحمانی، گفت: در ورودی کلانشهر تهران ترافیک نیمه سنگین داریم. ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج نیمه سنگین و در آزادراه کرج ـ تهران پرحجم گزارش شده است. همچنین در جاده مخصوص کرج ـ تهران ترافیک نیمه سنگین و در آزادراه ساوه در هر دو مسیر رفت و برگشت پر حجم است.

 وی افزود: در اکثر محور‌های سمنان، قم، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، البرز و تهران شاهد بارش باران هستیم. در هراز، کرج ـ چالوس و برخی محور‌های آذربایجان غربی نیز بارندگی داریم.

 سرهنگ رحمانی ادامه داد: در محور‌های اردبیل، مرکزی، قزوین و خراسان شمالی نیز مه گرفتگی و کاهش دید افقی وجود دارد.

 رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا درباره مسیر‌های مسدود کشور گفت: فشم ـ زربند به علت ریزش کوه و خط جنوبی قزوین ـ همدان به علت بارش باران و آب گرفتگی مسدود است؛ همچنین آزادراه چالوس ـ مرزن‌آباد در هر دو مسیر رفت و برگشت از ۷ شب تا ۷ صبح به علت ایمنی نداشتن کافی مسدود است.

 سرهنگ رحمانی افزود: با توجه به لغزندگی معابر باید رانندگان قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را لحاظ کرده و با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مجاز رانندگی کنند.

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =