محورهای خراسان‌جنوبی لغزنده است/ فوت یک نفر در محور «قاین- گناباد»

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: محورهای شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، زیرکوه، خوسف و بخش دیهوک شهرستان طبس به‌دلیل بارندگی‌های شب گذشته و امروز صبح لغزنده است.

علیرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، از لغزندگی محورهای استان خراسان‌جنوبی در پی بارش باران خبر داد و اظهار داشت: محور‌های پنج شهرستان خراسان‌جنوبی به‌دلیل بارندگی‌ لغزنده است.

وی بیان داشت: محورهای شهرستان‌های بیرجند، سربیشه، زیرکوه، خوسف و بخش دیهوک شهرستان طبس به‌دلیل بارندگی‌های شب گذشته و امروز صبح لغزنده است.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اعلام اینکه محور آهنگران در زیرکوه به‌دلیل سیلاب موقتا مسدود شده است، تصریح کرد: همچنین برخی محورهای روستایی و فرعی استان به‌علت بارندگی‌ها در آب نماها گل و لای وجود دارد که در صورت عدم احتیاط از سوی رانندگان، منجر به بر هم خوردن تعادل وسایل نقلیه خواهد شد.

رضایی از وقوع یک فقره تصادف در شب گذشته در کیلومتر ۶۲ محور قاین به گناباد خبر داد و گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته در کیلومتر۶۲ محور قاین به گناباد بر اثر برخورد کامیون تانکر سوخت با سوای پژو پارس راننده سواری پژو جان باخت.

وی با بیان اینکه علت این جادثه تجاوز به چپ سواری پژو پارس تشخیص داده شده است، مطرح کرد: رانندگان در زمان رسیدن به آبنماها به‌محض رؤیت میزان حجم آب و سیلابی بودن آبنماها به‌هیج وجه از آبنماها به ویژه آبنماهای با طول زیاد عبور نکنند.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی به رانندگان توصیه کرد: به‌دلیل افزایش میزان بارش‌ها از ترددهای غیر ضرور در جاده‌های استان جدا خودداری و در صورت ضرورت جوانب احتیاط در رانندگی را رعایت کنند و هنگام عبور از آبنما‌ها با دقت بیشتری عبور کنند.

انتهای پیام/۶۹۰۳۹/ح

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + یک =