دو رقمی شدن آمار فوتی‌های کرونا

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا: در ۲۴ ساعت گذشته ۹۸ نفر از هموطنانمان بر اثر کرونا جانشان را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

  کیانوش جهانپور ضمن اعلام این خبر و ابراز خرسندی از سیر کاهش نسبی رقم مبتلایان و فوتی‌ها بر اثر کووید ۱۹ گفت: هزار و ۵۷۴ مورد جدید و قطعی و مسجل ابتلا به کرونا گزارش می‌شود.

 

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۷۴هزار و ۸۷۷ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۴۶۸۳ نفر رسید.

جهانپور با تاکید بر لزوم رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشت فردی و عمومی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی گفت: تا ظهر امروز ۴۸ هزار و ۱۲۹ تن از مبتلایان به کرونا بهبود یافته یا از بیمارستان و مراکز درمانی ترخیص شده اند.

او گفت: ۳ هزار و ۶۹۱ تن از عزیزان مبتلا در وضعیت بحرانی هستند.

جهانپور گفت: تاکنون ۲۸۷ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ۹۵ آزمایشگاه تشخیصی مورد تایید وزارت بهداشت در کشور انجام شده است.

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا افزود: خبر خوش امروز این است که بعد از مدتها تعداد درگذشتگان بیماری کووید- ۱۹ در ۲۴ ساعت دو رقمی شده است و امیدواریم با کاهش ترددهای غیر ضروری مردم، رعایت اصول فاصله گذاری اجتماعی و در خانه ماندن مردم در روزها و هفته های آینده نیز این روند را داشته باشیم و به مدد الهی بتوانیم اپیدمی کرونا را در کشور شکست دهیم.

 

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 1 =