مسئولان در مسیر امامت و ولایت حرکت کنند

امام جمعه طبس با اشاره به سالروز عزل بنی‌صدر، گفت: امروز نیز تمام مسئولان باید با مراقبت کامل در مسیر امامت و ولایت حرکت کنند.

طبس نیوز: امام جمعه طبس با اشاره به سالروز عزل بنی‌صدر، گفت: امروز نیز تمام مسئولان باید با مراقبت کامل در مسیر امامت و ولایت حرکت کنند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به سالروز عزل بنی‌صدر، اظهار داشت: بنی‌صدر خائن به دستور حضرت امام خمینی(ره) از فرماندهی کل قوا عزل شد و امروز نیز تمام مسئولان باید با مراقبت کامل فقط در مسیر امامت و ولایت حرکت کنند.

وی ادامه داد: مسئولان بدانند که اگر انحرافی در مسیرشان ایجاد شود، هم مردم و هم رهبری مسئولیت را از آنان خواهند گرفت.

خطیب جمعه طبس به آغاز فصل برداشت گندم و جو اشاره و خاطرنشان کرد: کشاورزان در زمینه پرداخت زکات مربوط به محصولات تولیدی خود غفلت نکنند.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت امام خمینی(ره) به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم سالروز وفات حضرت امام اشاره کرد و گفت: همان‌طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند، برای تداوم انقلاب اسلامی باید همواره نام، یاد، راه و هدف حضرت امام خمینی(ره) در جامعه زنده بماند و اجرا شود.

امام جمعه طبس ادامه داد: راه و هدف امام براساس دین اسلام بوده است و امروز نیز باید احکام و دستورات اسلامی در همه ابعاد مورد توجه باشد و در جامعه اجرا شود، چرا که تنها در صورت اجرای احکام اسلام، تحقق مواردی مانند آزادی، استقلال، عدالت و معنویت تضمین می‌شود.

وی افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب نیز فرموده‌اند، جمهوری اسلامی ایران در طول ۳۵ سال که از عمر پربرکتش می‌گذرد در مقابل مشکلات و توطئه دشمنان، کمر خم نکرده و محکم و با استقامت مقابله کرده است و در آینده نیز مردم ما در مقابل همه مشکلات انقلاب، ایستادگی خواهند کرد.

گرامیداشت سالروز انتصاب حضرت آیت‌اله خامنه‌ای به‌عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی، درخواست دعا برای سلامتی آیت‌اله مهدوی‌کنی رئیس مجلس خبرگان رهبری، تبریک سالروز ولادت حضرت امام زمان(عج) و سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، اشاره به انتخابات کشور سوریه، گرامیداشت روز صنایع دستی، اشاره به سالروز واقعه مدرسه فیضیه، و تقدیر از دست‌اندرکاران ستاد برگزاری مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرستان طبس، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − 2 =