مقابله با رسانه های بیگانه یکی از برنامه های اصلی و محوری بسیج است/ فعالیت ۵۳۵ حلقه صالحین در طبس

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس مقابله با رسانه های بیگانه را یکی از برنامه های اصلی و محوری دانست و گفت: کار مقابله با شبکه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان با اقداماتی از جمله آشنایی مردم محلات از اثرات مخرب آن آغاز خواهد شد.

طبس نیوز: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس مقابله با رسانه های بیگانه را یکی از برنامه های اصلی و محوری دانست و گفت: کار مقابله با شبکه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان با اقداماتی از جمله آشنایی مردم محلات از اثرات مخرب آن آغاز خواهد شد.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی صادق‌احمدی در سومین جلسه هیئت عاشقان ولایت در شهرستان ضمن تبریک پیشاپیش ماه مبارک رمضان گفت: در سال جاری موضوع محوری جلسات و حلقه های  صالحین فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با تاکید بر اینکه برنامه امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار بسیج قرار گرفته است و به همین منظور جزواتی در این خصوص در نواحی حوزه ای توزیع شده است، تصریح کرد: آموزش های لازم در این خصوص صورت گرفته و این برنامه در دو محور تذکر لسانی و مقابله با شبکه های ماهواره ای در سطح جامعه عملیاتی خواهد شد.

وی بیان داشت: در طبس دو حلقه مربیان، ۳۳ حلقه سرگروه ها و بیش از ۵۰۰ حلقه مربیان صالحین که کار آن ها به صورت شبکه ای است فعالیت دارند و جریان سازی وظیفه اصلی هیئت عاشقان ولایت است..

وی با تاکید بر اینکه روش های امر به معروف قابلیت فراگیر دارد، افزود: ۹۸ درصد کار ایجابی است و مخاطب مدنظر، قبل از هر گونه اقدام به امر و نهی مشخص باشد و همچنین مراتب امر به معروف و نهی از منکر رعایت شود و از همه ظرفیت ها استفاده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس مقابله با رسانه های بیگانه را یکی از برنامه های اصلی و محوری دانست و گفت: کار مقابله با شبکه های اجتماعی در ماه مبارک رمضان با اقداماتی از جمله آشنایی مردم محلات از اثرات مخرب آن آغاز خواهد شد.

در این مراسم ابوالقاسم احمدی مربی سرگروه های صالحین و سرهنگ بازنسشته بسیج، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان به دنبال شکست انقلاب اسلامی بودند و دسیسه های مختلفی به کار بردند که در همه ناموفق بودند و حال حاضر با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی وارد شده اند و از مجهزترین ابزار که در رسانه ماهواره است استفاده می کنند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در آغاز سال تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری فرهنگ، تمرکز دشمنان بر روی فرهنگ بیشتر از هرحیطه دیگری است و مسئولان مراقب رخنه فرهنگی باشند.

وی ماهواره را مولود تکنولوژی قرن بیستم بیان کرد و خاطرنشان کرد: ماهواره یک مخدر است که بدون حساسیت همه را معتاد می کند و بلای بزرگ بنیان خانواده می باشد که تا کنون ۵۰۰ شبکه فیلم و سریال با انواع روش های جذب فعالیت می کنند.

 احمدی افزود: عامل اصلی طلاق در حال حاضر حضور ماهواره در بین خانواده ها می باشد و الگوی فرزندان ما به جای الگوی های مناسب این رسانه ها شده است و مرز هم نمی شناسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + شش =