اسدی، مدیر جهاد کشاورزی طبس بازنشست شد/ داوود بخشایی به عنوان سرپرست منصوب گردید

اسدی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس بازنشست شد و داوود بخشایی به عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان طبس منصوب گردید.

طبس نیوز: اسدی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس بازنشست شد و داوود بخشایی به عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان طبس منصوب گردید.

به گزارش طبس نیوز به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان طبس، اسدی معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس پس از سی سال خدمت بازنشست شد.

اسدی در مراسم خداحافظی از همکاران‌اش طی سخنانی ضمن ادای احترام به شهدای جهاد کشاورزی شهرستان طبس و مرحومین و پیشکسوتان جهادگر، بیان داشت: هدفم انجام وظیفه و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی، روستاییان، کشاورزان و دامداران منطقه با روحیه و فرهنگ جهادی بوده و موظف بوده‌ایم این روحیه را که به برکت خون شهدا و ایثارگران و خلوص نیت جهادگران بدست آمده را حفظ و اشاعه دهیم زیرا به فرموده مقام معظم رهبری بخش کشاورزی با روحیه و فرهنگ جهادی رونق پیدا خواهد کرد در این مدت توفیقات فراوانی حاصل که مرهون لطف الهی و همدلی و وفاق و روحیه کار جمعی همکاران بوده لذا از یکایک همکاران صمیمانه تقدیر و تشکر و به آنها ادای احترام می‌نمایم.

وی افزود: در این مدت سعی شد دستگاه اجرایی و تخصصی جهاد کشاورزی از پرداختن به حواشی خوداری و خدمت‌رسانی به کشاورزان و دامداران با حداکثر توان و ظرفیت وجهه همت همکاران قرار گیرد لذا ضمن فراهم نمودن امنیت و رضایتمندی شغلی برای همکاران در تمامی مجامع و محافل از جایگاه بخش کشاورزی و کشاورزان و دامداران که شغل مقدس انبیاء الهی و ائمه اطهار علیه‌السلام را پیشه خود ساخته‌اند دفاع و در جهت ارتقاء این بخش تلاش‌های فراوانی صورت گرفته است.

وی از همکاران‌اش خواست تا کار را برای جلب رضایت الهی انجام و ضمن حفظ روحیه جهادی به هر شکل ممکن در راه اندازی کار کشاورزان و دامداران تلاش و با مدیر محترم بعدی نیز نهایت همکاری را بنمایند.

اسدی همچنین اشاره نمود که با آرامش و اطمینان خاطر جهاد کشاورزی را ترک می‌کند چون در این مدت از هیچ کوشش و تلاشی در جهت خدمت به بخش کشاورزی شهرستان کوتاهی ننموده است.

شایان ذکر است وی در سخنانش اعلام نمود: بازنشستگی اینجانب در موعد مقرر و به درخواست خودم بوده و از ماه‌ها قبل این موضوع را پیگیری نموده‌ام هر چند در این مدت از طرف همکاران و مدیران استانی و شهرستانی درخواست تمدید خدمت را داشته‌اند ضمن عذرخواهی از آنها خودم بر بازنشستگی در موعد مقرر اصرار داشته‌ام.

لازم به یادآوری است نام‌برده از تاریخ ۱۳۸۳/۴/۷ به عنوان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس منصوب و بعد از ۱۰ سال خدمت در این پست در تاریخ ۱۳۹۳/۴/۶ با عنوان معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان طبس به افتخار بازنشستگی نایل آمد.

در ادامه این مراسم آقای مهندس بخشایی به نمایندگی از طرف همکاران از زحمات و خدمات چندین ساله آقای اسدی در کسوت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان که باعث خیر و برکت برای بخش کشاورزی و مجموعه گردیده تقدیر و تشکر نمود.

در خاتمه این مراسم به پاس قدردانی از زحمات آقای اسدی هدیه‌ای از سوی همکاران به ایشان تقدیم و سپس همکاران با حالت محزون و با چشمانی اشکبار با ایشان خداحافظی نمودند.

به گزارش طبس نیوز صبح امروز طی مراسمی داوود بخشایی به عنوان سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان طبس منصوب و از زحمات محمود اسدی تقدیر به عمل آمد.

بخشی از خدمات ارائه شده در دوران مدیریتی محمود اسدی:

۱- ارتقاء جایگاه بخش کشاورزی و دامداران و کشاورزان در سطح شهرستان و استان با حفظ و اشاعه فرهنگ و روحیه جهادی

۲- پرهیز از پرداختن به حواشی و ارائه خدمات لازم به کشاورزان و دامداران با ایجاد رضایتمندی و امنیت شغلی برای همکاران و ایجاد فضای مناسب اداری

۳- ارتباط مستقیم با مراکز تحقیقاتی بخش کشاورزی و اجرای طرح‌های تحقیقاتی و ارائه آخرین یافته‌های علمی به کشاورزان در حد امکان با تاکید بر معرفی بذور مقاوم به شوری و خشکی در سطح شهرستان

۴- اخذ اعتبارات لازم از محل تمامی منابع اعتباری و اجرای صدها پروژه عمرانی و خدماتی ، زیربنایی در زمینه‌های آب و خاک، اموردام، تولیدات گیاهی، شیلات از جمله اجرای بند سنگی ملاتی ازمیغان، استخرهای ذخیره زمستانی با پلیتون

۵- اخذ اعتبارات ملی برای بخش کشاورزی شهرستان با توجه به محدودیت اعتبارات استانی از جمله اخذ ردیف ملی برای حذف و جایگزینی نخیلات، اجرای شبکه فرعی آبیاری زیر سد کریت و نهرین، تسطیح و یکپارچه سازی اراضی زیر سد کریت، مطالعه و اجرای عملیات آب و خاک در تعاونی‌های تولید شهرستان

۶- اجرای بزرگترین پروژه تاریخ کشاورزی شهرستان تحت عنوان تجهیز و یکپارچه‌سازی اراضی و اجرای شبکه فرعی آبیاری زیر سد کریت و نهرین که تاکنون حدود ۵۰۰ هکتار تسطیح، ۷۰ کیلومتر کانال و ۴۲ کیلومتر جاده بین مزارع احداث شده است.

۷- تبدیل ایستگاه بررسی سازگاری نخیلات به پایگاه تحقیقات نخیلات شهرستان طبس و اجرای طرح تحقیقاتی بررسی سازگاری ارقام خرما که در مرکز اطلاعات و مدارک علمی کشاورزی به ثبت رسیده است

۸- گسترش سطح زیر کشت نخیلات از طریق حذف و جایگزینی نخیلات فرسوده – توزیع پاجوش و نهال کشت بافت

۹- توسعه کشت گلخانه‌ای و ایجاد گلخانه سازگاری نهال کشت بافت خرما در شهرستان

۱۰- توسعه دامداری‌های صنعتی با ایجاد و توسعه ۶ مجتمع دامپروری و توسعه گاوداری‌های صنعتی و بهسازی و نوسازی و احدهای موجود و ایجاد اولین واحد مرغ تخم‌گذار در شهرستان از محل اعتبارات طرح GGP

۱۱- پیگیری امور عشایر شهرستان و اخذ ردیف اعتباری برای خدمات رسانی به عشایر و دامداران مرتعی شهرستان

۱۲- تلاش در جهت افزایش بهره‌وری آب کشاورزی با اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار – احداث استخرهای تنظیمی، اجرای لوله گذاری و کانال کشی – مرمت و احیاء قنوات

۱۳- گسترش آبزی‌پروری درسطح شهرستان با احداث استخر‌های دومنظوره پرورش ماهی و تهیه و توزیع بچه‌ماهیان سرد‌آبی و گرمابی

۱۴- افزایش مشارکت کشاورزان در هدایت و راهبری بخش کشاورزی شهرستان با ایجاد تشکل‌های تخصصی از جمله صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، ایجاد نظام صنفی کارهای کشاورزی و ایجاد شرکت‌های خدمات فنی مشاوره‌ای و کلینیک گیاه‌پزشکی

۱۵- اخذ عناوین دستگاه برتر شهرستان در تکریم ارباب رجوع – دستگاه و مدیر برتر شهرستانی – مدیر برتر استانی و مدیر برتر کشوری که با تلاش و روحیه جهادی و کار جمعی کلیه همکاران جهاد کشاورزی شهرستان طبس حاصل شده است.

2 دیدگاه دربارهٔ «اسدی، مدیر جهاد کشاورزی طبس بازنشست شد/ داوود بخشایی به عنوان سرپرست منصوب گردید;

  1. شهرستان طبس یک مدیر شایسته و لایقی را از دست داد و سالهای سال باید بگذرد تا این شهر مدیری همچون ایشان را به خود ببیند امیدوارم ایشان در پستی دیگر و مقام بهتری همچنان به خدمت به طبس به کار خود ادامه دهد به امید آن روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 17 =