جریان پیشرفت علم در دانشگاه‌ها برای لحظه‌ای نباید متوقف شود

امام جمعه طبس گفت: جریان پیشرفت علم در دانشگاه‌ها برای لحظه‌ای نباید متوقف شود و باید با توان هر چه بیشتر برای توسعه علم در دانشگاه‌ها تلاش و کوشش کنیم.

پایگاه اطلاع رسانی طبس: امام جمعه طبس گفت: جریان پیشرفت علم در دانشگاه‌ها برای لحظه‌ای نباید متوقف شود و باید با توان هر چه بیشتر برای توسعه علم در دانشگاه‌ها تلاش و کوشش کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس گفت: ماه رمضان خیرات و برکات زیادی دارد که یکی از آن‌ها همان استجابت دعاست و پیامبر اکرم فرمودند دعای ماه رمضان مستجاب است.

امام جمعه طبس ادامه داد: به دعا خیلی اهمیت بدهید دعاها باید جمعی باشند و تنها به خود فکر نکنیم، اکثر دعاهای مربوط به ماه رمضان به صورت جمعی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع قاریان قرآن و دانشگاهیان کشور تاکید کرد: باید بیشتر به قرآن اهمیت بدهیم هم در خواندن هم فهمیدن قرآن و هم عمل به آن. در عمل کردن و پناه بردن به قرآن است که ما می توانیم بر دشمنان مسلط شویم و آن ها را به زمین بزنیم.

وی گفت: دانشگاه‌ها باید از جریانات و باندهای سیاسی پاک شود دولت جناب آقای روحانی باید مواظب باشند روئسایی که برای دانشگاه‌ها انتخاب می‌کنند جناحی و باندی نباشند که متاسفانه در بعضی از موارد این‌گونه بوده است.

مهاجریان مقدم اضافه کرد: دانشجو و استاد باید با سیاست صحیح آشنا باشد اما نه با سیاست بازی و باند بازی.

امام جمعه طبس گفت: جریان پیشرفت علم در دانشگاه‌ها برای لحظه‌ای نباید متوقف شود و باید با توان هر چه بیشتر برای توسعه علم در دانشگاه‌ها تلاش و کوشش کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنگ گروه‌های تروریستی با مردم عراق گفت: آمریکا و دیگران در جنگ‌هایی که در عراق و سوریه و لبنان و جایی دیگر است می‌خواهند اینطور وانمود کنند که جنگ بین شیعه و سنی است در صورتی که صحیح نیست و جنگ بین کسانی است که طرفدار آمریکا هستند و کسانی است که آزادی‌خواه‌اند و می‌خواهند از یوغ آمریکا و دیگران نجات پیدا کنند و باید همه خصوصا مردم عراق مراقب باشند.

وی ادامه داد: امروز که دولت و ارتش عراق بر گروه‌های تکفیری، دست نشانده‌های آمریکا و صهیونیست‌ها و عربستان دارد مسلط می‌شود بعضی‌ها به شیطنت‌هایی مانند عالم‌تراشی و مرجع‌تراشی در مقابل مرجعیت قابل قبول شیعه دست می‌زنند و مردم عراق باید خیلی مواظب باشند که در دام آمریکا و دیگران نیفتند.

وی با اشاره به روز شهرداری و دهیاری بیان داشت: مردم باید با شهرداری همکاری کنند و حق و حقوق را پرداخت کنند و شهرداری هم در هزینه کردن بیت المال باید دقت کند و بی‌جهت و در موارد غیرضروری هزینه نکند.

حجت‌الاسلام مهاجریان مقدم گفت: با توجه به هوای گرم و کمبود نزولات آسمانی باید در مصرف آب صرفه جویی کرد تا دچار مشکل نشویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دستگیری اخیر سوداگران مرگ در طبس گفت: از زحمات نیروی انتظامی که در تامین امنیت و برخورد با ناهنجاری‌ها تلاش و کوشش دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز مسدود کردن دارایی‌های ایران توسط آمریکا پرداخت و گفت: آمریکای جنایتکار در ۱۴ تیر سال ۱۳۵۹ دارایی‌های ایران را مسدود کرده و تاکنون مسدود است آمریکایی که اموال کشورها را غارت می‌کند و می‌خورد، حق داد زدن از حقوق بشر را ندارد.

مهاجریان مقدم با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران بیان کرد: این روزها مذاکرات هسته ای در جریان است آمریکایی‌ها کارشکنی می‌کنند ولی به لطف خدا گروه مذاکره‌کننده کشورمان محکم ایستادند و از حق مردم ایران دفاع می‌کنند.

وی در پایان به سالروز وفات حضرت خدیجه همسر پیامبر اسلام و آغاز هفته مالیات و فرهنگ مالیات اشاره کرد.

دیدگاهی در “جریان پیشرفت علم در دانشگاه‌ها برای لحظه‌ای نباید متوقف شود

  1. ایا محمد ناظمی که ریس دانشگاه ازاد طبس شده صلاحیت داشته افا …ستاد عبدله زاده را داشته باش…ریاست دانشگاه خودش میاد هر چند همه فن حریف باشی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × پنج =