نزد مردمی که زیر چتر ولایت زندگی می‌کنند، حنای آمریکا رنگی ندارد/ +عکس

امام جمعه موقت شهر عشق‌آباد با تاکید بر این که نزد مردمی که زیر چتر ولایت زندگی می‌کنند، حنای آمریکا رنگی ندارد، گفت: ما در مسئله مذاکرات هسته‌ای ثابت کردیم که آمریکا در مسائل داخلی ایران یک عنصر غیر قابل اعتماد است، چگونه بپذیریم که در حوزه مسائل خارجی و بین‌المللی می‌توانیم به این دولت تبهکار اعتماد کنیم.

پایگاه اطلاع‌رسانی طبس: امام جمعه موقت شهر عشق‌آباد با تاکید بر این که نزد مردمی که زیر چتر ولایت زندگی می‌کنند، حنای آمریکا رنگی ندارد، گفت: ما در مسئله مذاکرات هسته‌ای ثابت کردیم که آمریکا در مسائل داخلی ایران یک عنصر غیر قابل اعتماد است، چگونه بپذیریم که در حوزه مسائل خارجی و بین‌المللی می‌توانیم به این دولت تبهکار اعتماد کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، حجت‌الاسلام محمد غلامی امام جمعه موقت شهر عشق‌آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهر گفت: خداوند متعال که طبیب نفوس است دارویی تجویز میکند که به بند بند اعضای باطنی انسان آرامش می‌دهد.

وی افزود: روزه همان اکسیر شفابخشی است که جمله‌ی امراض باطنی را مداوا می‌کند بلکه نسخه‌ای است که شفای جسم و روح را یکباره فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان سخن پیامبر اکرم(ص) در رابطه با روزه‌داری گفت: روزه بگیرید تا صحت و سلامت را دریابید. هم صحت جسم و هم سلامت روان در پرتو روزه فراهم می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این ایام در میان هجمه بحران هایی که ویرانگر جهان اسلام شده مسئله ناآرامی های داخلی کشور عراق و فعالیت های فرقه تروریستی داعش در کانون توجهات رسانه های منطقه قرار گرفته است.

غلامی افزود: در میان همه نقدها و نظرها شیواترین سخن، کلام راهگشای مقام معظم رهبری است که فرمودند «جنگ عراق جنگ دلبستگان به اهداف آمریکا با طرفداران استقلال ملت هاست،نه جنگ شیعه و سنی» این سخن استوار تکلیف همه دولت ها و ملت های منطقه را هم مشخص می کند.

وی گفت: ما در مسئله مذاکرات هسته‌ای ثابت کردیم که آمریکا در مسائل داخلی ایران یک عنصر غیر قابل اعتماد است، چگونه بپذیریم که در حوزه مسائل خارجی و بین‌المللی میتوانیم به این دولت تبهکار اعتماد کنیم.

حجت‌الاسلام غلامی تاکید کرد: نزد مردمی که زیر چتر ولایت زندگی می‌کنند، حنای آمریکا رنگی ندارد.

وی با اشاره به چهاردهم تیرماه روز قلم گفت: بسیار مناسب است که هم قلم را تمجید و هم اصحاب قلم را تجلیل نماییم.

وی افزود: در جهان آفینش خدای متعال قلم تقدیر به دست گرفته، فرشتگان مقرب او با ثبت و ضبط اعمال بندگان قلم فرسایی می‌کنند انبیا و اولیای الهی نیز قلم هدایت و بشارت و انذار را در دست دارند و انسان‌های عادی هم برای نوشتن درس و مشق زندگی و بندگی قلم به دست می‌گیرند.

وی ادامه داد: ضمن تبریک این ایام به اصحاب قلم از خدای متعال مسئلت داریم آن دسته از صاحبان قلم که جوهر علم را صرف حکمت و عرفان و قرآن کردند، بزرگوارانی همچون علامه طباطبایی و شهید مطهری را غریق رحمت واسعه خود فرماید.

امام جمعه موقت شهر عشق‌آباد با اشاره به روز شهرداری و دهیاری گفت: شهرداری و دهیاری دو نهادی هستند که با رویکرد خدمت به طور مستقیم و مداوم با آحاد مردم جامعه ارتباط دارند.

وی افزود: نسبت به امور زیربنایی و پروژه‌های مهم حلقه مشاوره را به کارشناسان داخلی و دورن‌سیستم محدود نکنید گاه تجربه یک شهروند از تخصص و تحصیلات یک کارشناس کارامدتر است و در اجرا هم موفق‌تر به نظر می‌رسد البته به قوانین اداری و مسائل فنی هم پای‌بند باشید.

وی ادامه داد: توجه داشته باشید با این همه کار و تلاش شبانه‌روزی اگر در بیت‌المال مسلمین اتلاف یا حتی اصراف صورت بگیرد رنگ و بوی خدمت را از زحمات شما خواهد گرفت.

سالروز وفات حضرت خدیجه همسر پیامبر(ص) و شانزدهم تیرماه روز مالیات و آغاز هفته فرهنگ مالیات از دیگر مناسبت‌هایی بود که حجت‌الاسلام غلامی به آن‌ها اشاره کرد.

تصاویر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =