در برابر تهدید قدرت‌های استکباری ایستاده‌ایم

در برابر تهدید قدرت‌های استکباری ایستاده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، محمدرضا فلاح‌زاده ظهر امروز در همایش گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس اظهار داشت: روزی ابرهه خواست کعبه را ویران کند اما صاحب بیت، حمله او را در نطفه خفه کرد و روزی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار خواست به انقلاب اسلامی ایران حمله کند و باز صاحب این انقلاب توطئه و حمله آمریکا را در نطفه و در بیابانی که هیچکس جز خدا نبود، به شکست مفتضحانه وا داشت.

وی تصریح کرد: در این صحرای طبس به آمریکای جنایتکار می‌گوییم که تو هرچه توانستی علیه انقلاب اسلامی ایران انجام دادی و هرکس را که توانستی به مصاف ما آوردی و ما هم برای رضای خدا با اطاعت از ولی‌امرمان همچنان استقامت می‌کنیم و تا آخر هم خواهیم ماند.

استاندار یزد ادامه داد: اما باز هم خطاب به آمریکا می‌گوییم که هرچه دیدیم زیبا بود، شهادت شهدای ما به دستور تو و به دست عمال تو در میدان ژاله تهران زیبا بود، شهادت یاران در سنگ فرش‌ها و کوچه پس کوچه‌های شهرهای مختلف ایران و مراکز استان‌ها به دست عمال شاه زیبا بود، شهادت بهترین فرزندان ما در هشت سال دفاع مقدس و جنگی که تو بر ما تحمیل کردی زیبا بود.

وی اضافه کرد: استقامت ما در مقابل تهاجم و شبیخون فرهنگی که تو و عمال تو علیه انقلاب اسلامی آغاز کردند، این استقامت و پایداری زیباست، استقامت و پایداری ما در جریان تحریم‌های اقتصادی و همه شکوفایی‌ها، خلاقیت‌ها، نوآوری‌ها، ابتکارها و پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف برای این ملت و این انقلاب زیباست.

فلاح‌زاده تصریح کرد: چون ما برای رضای الله استقامت به خرج دادیم و این همه شهید را تقدیم کرده و سختی متحمل شدیم، این صبر و استقامت برای خدا هم زیباست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =