استقامت در برابر آمریکا اقدامی زیبا و رضایت‌بخش است

استقامت در برابر آمریکا اقدامی زیبا و رضایت‌بخش است

طبس – خبرگزاری مهر: استاندار یزد گفت: در این صحرای طبس به آمریکای جنایتکار می گوییم که تو هر کس و هر چیز را توانستی به مصاف ما آوردی و ما در آن زمان به اطاعت از امام راحل (ره) پایداری کرده و هم اکنون نیز به اطاعت از رهبر معظم انقلاب استقامت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا فلاح زاده روز سه شنبه در همایش بزرگ استکبار ستیزی در صحرای طبس با گرامیداشت یاد و خاطره شهید “محمد منتظر قائم” اظهار داشت: روزی ابرهه می خواست کعبه را ویران کند اما صاحب کعبه او و سپاهیانش را نابود کرد و روزی هم آمریکا می خواست تا انقلاب اسلامی را شکست بدهد اما صاحب این انقلاب او را به شکستی مفتضحانه وا داشت.

وی افزود: ما به تبعیت از حضرت زینب (س) به آمریکا می گوییم هرچه دیدیم از شهادت فرزندان این ملت در میدان ژاله تهران گرفته تا هشت سال جنگ تحمیلی و…. زیبا بود و اکنون نیز استقامت ما در برابر تهاجم فرهنگی تو و عمال تو زیباست.

استاندار یزد اظهار داشت: ایستادگی ما در برابر تحریمها و کسب پیشرفتها برای این ملت، زیباست چراکه ما برای رضایت “الله” این همه سختی را متحمل شده ایم.

فرماندار طبس نیز در این مراسم با اشاره به ابعاد این حادثه عظیم گفت: این عملیات پروژه ای حساس و دقیق بود که توسط نخبگان نظامی آمریکا به منظور براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود.

عزیز بهزادی عنوان کرد: با شکست آمریکا در این صحرا، ننگ این کشور تا همیشه در تاریخ ثبت شد.

در این مراسم همچنین پیام سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، قرائت شد.

در این مراسم صدها نفر از مردم شهرهای مختلف استان یزد از ساعات اولیه صبح با طی کردن صدها کیلومتر خود را به محل واقعه طبس رساندند تا در همایش استکبارستیزی شرکت کنند.

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، جمعی از وابستگان سفارتخانه های کشورهای مختلف در ایران، خبرنگاران خارجی و داخلی، برخی از خانواده های معظم شهدا، امام جمعه طبس و جمعی از مسئولان استان یزد و شهرستان طبس حضور داشتند.

در این مراسم همچنین برادر شهید محمد منتظر قائم تنها شهید حادثه طبس نیز حضور داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + شانزده =