رهبر اصلاحات طبس: باید آمد

حجت الاسلام حیدرزاده : اصلاح‌طلبان واقعی پای صندوق های رای خواهند آمد.

طبس نیوز: حجت‌الاسلام حیدر زاده از سران اصلی جبهه اصلاحات طبس، در مصاحبه اختصاصی با طبس نیوز گفت: با وجود تمام گله‌مندی ها اما معتقدیم رای ندادن راه حل مناسبی نیست و نظر ما این است که باید آمد.

وی انتخابات را برای هر شهروند حقی محرز دانست و گفت: رای دادن و رای ندادن، انتخاب کردن و انتخاب شدن، هرکدام حقی برای مردم است و هر کدام می تواند پیامی برای حاکمیت داشته باشد.

وی تصریح کرد همه ما، چه اصلاح‌طلب و چه اصولگرا، ایرانی هستیم و ایران را دوست داریم.

حیدرزاده با بیان اینکه یکی از بهترین شاخص های دموکراسی در هر کشور وجود انتخابات رقابتی است گفت : مردم باید احساس کنند در انتخابات نماینده‌ای دارند و این انتخابات کاملاً رقابتی است و می شود در میان نامزدها نماینده خود را پیدا کند و به او رای بدهد.

وی در ادامه افزود زمانی که مردم احساس کنند رایشان اثرگذار است امیدوار خواهند بود، و فراهم کردن این شرایط برعهده حاکمیت است.

حجت الاسلام حیدرزاده با ابراز اینکه در این انتخابات همه شرایط برای اصلاح طلبان فراهم نبوده افزود: مردم ممکن است از دولت دلخوری و یا نقد داشته باشند، اما میخواهند نامزد و نماینده خود را داشته باشند تا خودشان انتخاب کنند.

وی با عنوان این مطلب گفت: نظر ما این است که در هر حال باید آمد و در عین حالی که از رد صلاحیت کاندیداهای مان بسیار گله مند و دلخوریم اما با تمام این اوصاف ترجیحاً باید پای صندوق‌های رای آمد و اگر حتی بارقه امید کمی هم داشته باشیم به عنوان یک اصلاح‌طلب باید استفاده کنیم .

وی تاکید کرد اصلاح‌طلبان واقعی خواهند آمد و در انتخابات شرکت خواهند کرد و از همین امید اندک نیز استفاده میکنند.

وی در ادامه افزود: مردم رای بدهند، ما همه را دعوت می‌کنیم و به دوستانمان توصیه کرده و به عنوان یک اصلاح طلب معتقدیم اصلاحات یک شبه اتفاق نمی‌افتد.

وی سخنان خود را با آرزوی رقم خوردن انتخاباتی خوب و ایرانی ایرانی سربلند، پیروز، آزاد و آباد به پایان برد.

خبرنگار: فاطمه ابوالحسنی رحمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + پنج =