۳۹ درصد تعرفه‌های توزیع‌شده در خراسان‌جنوبی مصرف شد

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی گفت: طبق آخرین بررسی‌ها ۳۹ درصد تعرفه‌های توزیع شده در یک هزار و ۲۴ شعبه خراسان‌جنوبی مصرف شده است

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، ناصر خوش‌خبر عصر امروز در ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: پایان ساعت رأی‌گیری که تا ساعت ۱۷ عصر بود تا ساعت ۱۹ تمدید شد و با دستور وزیر کشور تا زمانی که مردم حضور پیدا کنند، امکان تمدید زمان انتخابات وجود دارد.

وی بیان داشت: از مجموع یک هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی شده در استان ۴۷۷ شعبه سیار و ۵۴۷ شعبه ثابت است به این ترتیب ۵۳ درصد شعب، ثابت است و بقیه به شکل سیار فعال هستند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی از توزیع ۷۱۰ هزار تعرفه ریاست جمهوری در یک هزار و ۲۴ شعبه اخذ رأی خبر داد و افزود: در ۸۷۶ شعبه ما بین صفر تا ۷۰ درصد تعرفه‌شان مصرف شد و در ۱۳۵ شعبه بین ۷۰ تا ۷۵ درصد و در ۱۳ شعبه ۹۰ درصد تعرفه‌های مربوط به ریاست جمهوری مصرف شد.

خوش‌خبر عنوان کرد: در مورد انتخابات شوراها در ۸۵۵ شعبه شهری و روستایی از صفر تا ۷۰ درصد و در ۱۷۴ شعبه از ۷۰ تا ۹۰ درصد و در ۳۰۴ شعبه بیش از ۹۰ درصد تعرفه مصرف شده‌اند.

وی با بیان اینکه بیشترین تعرفه‌های مصرفی مربوط به روستاها بوده است، از شهروندانی که به مناطق روستایی سفر کرده‌اند خواست برای شرکت در انتخابات شوراها به مناطق شهری خود برگردند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌جنوبی اضافه کرد: مردم روستاها هم در شعبه‌هایی که تعریف شده رأی خود را به صندوق بیندازند تا بتوانیم شرایط حاکم بر فرایند انتخابات را تأمین و تعرفه‌های شهری و روستایی را مدیریت کنیم.

خوش‌خبر با بیان اینکه طبق آخرین بررسی‌ها ۳۹ درصد تعرفه‌های توزیع شده در یک هزار و ۲۴ شعبه خراسان‌جنوبی مصرف شده، افزود: در انتخابات شوراهای اسلامی از ۷۶۹ هزار و ۵۰۰ تعرفه تحویلی به شهرستان‌ها نزدیک به ۳۴ درصد مصرف شده است.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچگونه تخلف انتخاباتی و مسئله امنیتی نداشتیم، مطرح کرد: در ابتدای روز که در چند شعبه در رأی‌گیری الکترونیکی مشکل داشتیم رأی‌گیری به صورت دستی انجام و سپس مشکل رفع شد.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح


لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =