اجرا نشدن مصوبات سفرهای استانی موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود

اجرا نشدن مصوبات سفرهای استانی موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام احمد مؤدب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت، این سفرها را افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: علی‌رغم اینکه اساس سفرهای استانی هیئت دولت در آغاز مورد انتقاد برخی بود، اما این اقدام مورد عنایت و تأیید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند، بررسی امور از داخل بولتن‌های خبری صادق با مشاهده امکانات و کاستی‌ها به صورت حضوری و از نزدیک کاملاً متفاوت است که در قالب سفرهای استانی هیئت دولت، رئیس جمهور به برخی از نقاط کشور که پیش از آن حتی یک مدیرکل نیز در آنجا حضور نیافته بود سفر کرد.

خطیب جمعه موقت طبس تصریح کرد: خواست مقام معظم رهبری و مردم، پیگیری جدی و اجرای تمامی مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت است، چراکه در صورت اجرایی نشدن این مصوبات نوعی جو بی‌اعتمادی بین مردم و مسئولان ایجاد خواهد شد.

وی از مسئولان کشورمان خواست تا در این برهه حساس بیش از پیش به ملت باوفا و قدرشناس ایران خدمت کرده و زمینه سربلندی بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عزت اسلام و مسلمانان در سراسر جهان را فراهم آورند.

 

* پیمان آمریکا و افغانستان، سند اسارت ملت افغانستان است

امام جمعه موقت طبس در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به پیمان منحوس و ذلت‌بار رئیسان جمهور آمریکا و افغانستان اشاره و بیان کرد: این موافقت‌نامه که در طول چند دقیقه و در تاریکی شب بین آمریکا و افغانستان به امضا رسید در واقع سند اسارت ملت افغانستان و فروش استقلال این کشور بود.

وی اضافه کرد: اوباما با این اقدامش می‌خواهد سیاست خارجی خود را موفق جلوه داده و در موقعیت استراتژیک بین کشورهای ایران، روسیه، چین و هند دارای پایگاه و جایگاه باشد و از طرف دیگر می‌ترسد که با تخلیه افغانستان، عراقی دیگر برای ایران رقم بخورد.

مؤدب تصریح کرد: امضای پیمان اخیر بین آمریکا و افغانستان بی‌شک ملت افغانستان را با چالش جدی مواجه می‌کند که البته با روحیه ضداستکباری مردم افغانستان و کشورهای منطقه بعید است که آمریکایی‌ها بتوانند مدت طولانی در این منطقه مانده یا به این واسطه حضورشان سودی کسب کنند.

وی امضای این سند از سوی رئیس جمهور افغانستان را نشانه تزلزل وی و عدم توجه او به مبانی دینی و مردم افغانستان دانست و اظهار امیدواری کرد تا مجلس افغانستان به این پیمان رأی مثبت ندهد.

 

* خواستار تعطیلی کامل سفارت انگلیس در ایران هستیم

خطیب جمعه موقت طبس در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز تأسیس رژیم غاصب صهیونیستی با توطئه انگلیس اشاره کرد و گفت: تاکنون هر توطئه‌ای در هر گوشه‌ای از جهان اسلام اجرا شده به نوعی به انگلستان مربوط می‌شود که بر این اساس اقدام مفید و مؤثر مجلس شورای اسلامی برای کاهش روابط سیاسی با انگلیس موجب شادی ملت ایران شد.

وی ادامه داد: لازم است که دولت‌مردان و سیاسیون کشورمان بیش از پیش سیاست‌های شیطانی، دیپلماسی مخفی و شیطنت‌های پنهان انگلیس را بررسی و برای مردم افشا کرده و برای تعطیلی کامل سفارت انگلیس در ایران اقدام جدی کنند.

امام جمعه موقت طبس رژیم جعلی و غاصب اسرائیل را مولودی نامشروع و موجب نکبت، رنج، ترور و خشونت در جهان دانست و اظهار امیدواری کرد تا بزودی با اتحاد مسلمانان و توسعه بیداری اسلامی این رژیم جعلی از صفحه روزگار محو و نابود شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یازده =