مذاکره کنندگان هسته ای نگذارند آمریکا اسباب تحقیر ملت ایران را فراهم کند

مردم با پیروی از علماء دین و امام راحل به عمر کثیف رژیم شاه پایان دادند، واکنون هم مذاکره کنندگان هسته ای نگذارند آمریکا اسباب تحقیر ملت ایران را فراهم کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام مظاهری خطیب جمعه عشق آباد در خطبه های نماز جمعه گفت: رژیم شاه رژیمی مغفور و وابسته به آمریکا بود که سالها باعث تحقیر ملت شریف ایران در مقابل آمریکا شده بود و مردم با پیروی از علماء دین و امام راحل به عمر کثیف این رژیم پایان دادند، واکنون هم مذاکره کنندگان هسته ای نگذارند آمریکا اسباب تحقیر ملت ایران را فراهم کند.

وی افزود: تولد داعش و گروهای همانندش برای نجات اسرائیل است و آنچه این گروه امروز در بلاد اسلامی انجام می دهند در تعبیر خواب از نیل تا فرات اسرائیل است و برای به نتیجه رساندن این هدف از هیچ تلاشی هم کوتاهی نمی کنند حتی مانند آنچه در ۱۱ سپتامبر در آمریکا و یا برخی از کشورهای غربی و یا اکنون در فرانسه انجام شده است.

مظاهری اظهار داشت: توهین به پیامبر اکرم و دین مبین اسلام یک جنایت بزرگ است که متاسفانه غرب و فرانسه به دنبال اسلام هراسی و خشن نشان دادن چهره اسلام هستند.

وی گفت: ربط دادن جنایت در فرانسه به همه مسلمانان و نیز گروههای مقاومت مانند حماس و حزب الله و انصار الله و سایر گروههای آزادی خواه خود یک جنایت بزرگ و نابخشودنی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =