نشست خبری جشنواره ضد آمریکایی طبس

نشست خبری جشنواره ضد آمریکایی طبس

به گزارش جهان به نقل از فارس، نشست خبری جشنواره شعر و موسیقی ضدآمریکایی طبس با حضور هادی آرزم، دبیر جشنواره و محسن صفایی‌فرد، دبیر اجرایی آن امروز (چهارشنبه)، راس ساعت ۱۷ بعد از ظهر در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

در این نشست گزارشی از آثار رسیده وکیفیت کلی آنها اعلام خواهد شد و اعضای هیات داوران معرفی خواهند شد و سپس زمان و نحوه اجرای آثار و برنامه های جشنواره از جمله اجراها و بخش‌های جنبی و محصولات جشنواره معرفی می‌شوند.

برنامه زمانبندی بخش‌های جنبی جشنواره از جمله تقدیر از «فعالان ضد آمریکایی» در مراسم افتتاحیه جشنواره، پخش مستند «نیویورک زیرزمینی» با حضور «میلاد دخانچی» کارگردان و تقدیر از یک عمرفعالیت متعهدانه «احمد علی راغب»، آهنگساز «آمریکا ننگ به نیرنگ تو» دیگر نکاتی است که در این نشست اعلام خواهد شد.

به گزارش فارس، فراخوان جشنواره شعر و موسیقی ضدآمریکایی طبس نیمه اسفند ۹۰ اعلام شد و قرار بود در ۵ اردیبهشت همزمان با سالگرد طبس برگزار شود که به دلیل همزمانی با ایام فاطمیه به سالگرد حمله آمریکا به هواپیمای ایرباس ایران موکول شد.

نشست خبری این جشنواره روز چهار شنبه، هفتم تیرماه جاری، راس ساعت ۱۷ بعد از ظهر در دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

آدرس محل برگزاری نشست: خیابان ۱۶ آذر، روبروی خیابان پورسینا، پلاک ۶۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 3 =