راهپیمایی روز قدس امیدبخش ملت‌های بیدار است

راهپیمایی روز قدس امیدبخش ملت‌های بیدار است

خبرگزاری فارس- حجت‌الاسلام رضا احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: همه ساله مردم ایران و همه ملت‌های آزاده جهان در روز جهانی قدس با راهپیمایی و تظاهرات علیه رژیم غاصب صهیونیستی، انزجار خود از جنایات غیرانسانی و وحشیانه صهیونیست‌ها در سرزمین‌های فلسطین، لبنان و سایر مناطق اشغالی و همچنین همبستگی خود با مسلمانان مظلوم جهان و گروه‌های مقاومت را اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: مسلمانان با اعتقاد به این سخن پیامبر اکرم(ص) که فرموده‌اند: «کسی که به امور مسلمانان اهتمام نورزد مسلمان نیست»، حمایت از مسلمانان در رنج و ستم را وظیفه شرعی خود می‌دانند و با باور اینکه رژیم صهیونیستی یک رژیم غاصب و جعلی است، با هدف محو این رژیم از صفحه روزگار، در راهپیمایی روز جهانی قدس به صورت گسترده شرکت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج در بخش دیگری از سخنان خود به بیان دلایل اهمیت و حساسیت ویژه روز جهانی قدس امسال در مقایسه با سال‌های گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: وقوع بیداری اسلامی در منطقه و افزایش انقلاب‌های مردمی در کشورهای مختلف و همچنین تهاجم استکبار جهانی و ایادی او در منطقه علیه سوریه که یکی از کشورهای در خط مقاومت است، موجب افزایش اهمیت و حساسیت روز جهانی قدس سال جاری شده است.

وی تصریح کرد: حضور گسترده، منسجم، فعالانه و باشکوه ملت‌های آزاده در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب افزایش امید و قدرت ملت‌های بیدار و مسلمانان مظلوم کشورهای منطقه و یأس و ناامیدی آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌شود.

احمدی اضافه کرد: افزایش خودسوزی و خودکشی در بین صهیونیست‌ها و گسترش بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، خود یکی از تأثیرهای حرکت انقلابی ملت‌های مسلمان در روز جهانی قدس است.

وی اظهار امیدواری کرد که برگزاری باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با شعار «روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی فلسطین» موجب راحت شدن مردم مظلوم فلسطین، لبنان، سوریه و سایر کشورها از شر غده سرطانی اسرائیل و بازگشت دوباره قدس شریف به دامن اسلام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =