اجلاس عدم تعهد سرمایه‌گذاری‌های خارجی را افزایش می‌دهد

اجلاس عدم تعهد سرمایه‌گذاری‌های خارجی را افزایش می‌دهد

خبرگزاری خانه ملت : محمدعلی عبداله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت درباره دستاوردهای اقتصادی شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد، گفت: با توجه به حضور قابل توجه سران در اجلاس سران و رایزنی‌های صورت گرفته از مسئولان کشورمان، تصویر واقعی ایران در ذهن سران کشورهای حاضر به جا می‌ماند و این مسئله موجب گسترش روابط ایران با کشورهای عدم تعهد و شکستن سد تحریم‌ها می‌شود.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه‌در مجلس شورای اسلامی افزود: از دیگر دستاورهای اقتصادی برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران دیدن واقعیت‌ها و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران از سوی سران کشورها خواهد بود.

وی ادامه داد: حضور وزیر نفت و رایزنی وی با سران کشورهای عدم تعهد در اجلاس سران، می‌تواند راهگشای بسیاری از تحریم‌های نفتی علیه ایران باشد و همانطور که وزیر نفت از عادی شدن وضعیت فروش نفت سخن گفته است این مهم در آینده‌ای نزدیک روی خواهد داد.

عبداله‌زاده یادآور شد: تبلیغات منفی علیه ایران در رسانه‌های خارجی جو سنگینی را برای سران کشورهای عضو ایجاد کرده بود ولی برگزاری این اجلاس در تهران بسیاری از دروغ پردازی‌های غرب را نمایان کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تأکید کرد: قطعاً با برگزاری چنین اجلاسی در تهران سرمایه‌گذاری‌های خارجی در کشورمان افزایش می‌یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =