ندای «محمد رسول‌الله» در طبس طنین‌انداز شد+عکس

ندای «محمد رسول‌الله» در طبس طنین‌انداز شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، مردم آگاه و همیشه در صحنه طبس پس از اقامه نماز جمعه، برای محکوم کردن اهانت اخیر نسبت به نبی مکرم اسلام(ص) راهپیمایی کردند.

راهپیمایان که مسیر مسجد جامع کبیر طبس تا چهارراه هیئت صاحب‌الزمانی(عج) این شهر را طی می‌کردند با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر منافق»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «لا اله الا الله، محمد رسول الله»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «اسرائیل ننگت باد، آمریکا مرگت باد» و… اقدام وقیحانه ساخت فیلم اهانت‌آمیز نسبت به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) را محکوم کرده و خشم و انزجار خود از آمریکا و رژیم صهیونیستی و پشتیبانی و اطاعت محض خود از ولایت فقیه را اعلام کردند.

امام جمعه طبس نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در این باره اظهار داشت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر دشمنان اسلام که قدرت روزافزون اسلام را مشاهده می‌کنند از روی ناچاری و نادانی دست به اقدامات احمقانه‌ای می‌زنند که انتشار کاریکاتورهای اهانت‌آمیز و قرآن‌سوزی از جمله این کارهاست.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم درباره فیلم اخیر اهانت‌آمیز نسبت به پیامبر اکرم(ص) خاطرنشان کرد: سراسر این فیلم که با حمایت مالی صهیونیست‌ها ساخته شده حاوی اهانت به ساحت قدسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) است که این اقدامات وقیحانه نشانه ضعف و ناتوانی دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار است.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام اگر قدرت داشتند با بیان و منطق وارد می‌شدند، چرا که فحاشی و اهانت کار انسان‌های ضعیف، احمق و نادان است.

خطیب جمعه طبس تصریح کرد: نه تنها این گونه اهانت‌ها نسبت به مقدسات اسلام تأثیر منفی برای اسلام ندارد، بلکه شتاب روزافزون توسعه و گسترش دین مبین اسلام در جهان را شدت می‌بخشد.

عکسهای مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یک =