«طبس» نامی که برای همیشه «مرگ بر آمریکا» را زنده نگه می‌دارد

طبس،نامی که برای دنیا اثبات نمود که شعار«مرگ بر آمریکا»و همچنین سخن گرانبهای آن پیرمراد که فرمود«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»برای همیشه تاریخ پاینده و زنده و جاودان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس،در روزها و ساعات منتهی به ۱۳ آبان روز دانش آموز، زمزمه‌ها و گاه فریادهای بسیاری از گوشه و کنار برمی‌خیزد که ندایی مرموز و البته از روی جهل بویی از فتنه را بر مشام می‌رساند، عده‌ای جاهل که عیش کنان پایان شعار مرگ بر آمریکا را در اذهان خود می پندارند.

عده‌ای که بسیاری از فتنه انگیزی‌ها و کینه‌ورزی‌های شیطان بزرگ را فراموش کرده‌اند و به دنبال منافع خویش صلح با شیطان بزرگ و یا به نوعی دست دادن با یزید زمان را می‌پرورانند.

شاید اندکی تأمل و البته توجه، دوستان غافل را از خواب بیدار کند که البته بر اساس همان مثل قدیمی (کسی که خوابیده را می شود بیدار کرد اما کسی که خودش را به خواب زده هرگز بیدار نخواهد شد) لازم است اندک مواردی از دشمنی‌های آمریکا را مرور نمود.

در میان همه این دشمنی کردن‌ها و کینه‌توزی‌ها آنچه که بیش از بقیه مورد توجه است نامی است بزرگ که به مدد الهی تاکنون دو بار شیطان بزرگ را به مرگ و ذلت کشانده است.

نامی عجین با دست خدا، نام شهری که رئیس جمهور پیر و فرتوت چند سال پیش آمریکا و همچنین مرد سیه چهره کنونی (اوباما) نیزاز شنیدن آن لرزه بر آنها می‌افتد.

آری«طبس»نامی که برای همیشه با ناکامی و مرگ آمریکا عجین شده است.

http://www.emamtuy.com/wp-content/uploads/2015/04/tabas-usa-22-550x250.jpg

طبس، نامی که در سال ۱۳۵۹و چند سال بعد در سال ۱۳۹۰ برای همیشه به آمریکا و دوستدارانش فهماند که ایران اسلامی جایی برای آنها ندارد.

http://revolution.shirazu.ac.ir/wp-content/uploads/2012/03/2004110412485566.jpg

طبس،نامی که برای دنیا اثبات نمود که شعار«مرگ بر آمریکا»و همچنین سخن گرانبهای آن پیرمراد که فرمود«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند» برای همیشه تاریخ پاینده و زنده و جاودان خواهد بود.

http://s3.picofile.com/file/7363953866/pahbad.jpg

 

گزارش:سید جواد رحیمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =