راهپیمایی نمازگزاران طبسی در محکومیت کشتار شیعیان نیجریه برگزار شد

نمازگزاران طبسی پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، در اعتراض به حملات وحشیانه و کشتار بی رحمانه شیعیان نیجریه و اهانت به بزرگان، علمای دینی و مقدسات توسط ارتش نیجریه وگروه های تکفیری راهپیمایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، نمازگزاران جمعه طبس همزمان با سراسر کشور با برگزاری راهپیمایی، حملات وحشیانه و کشتار بی‌رحمانه شیعیان نیجریه توسط ارتش نیجریه وگروه های تکفیری و گروه تروریستی “بوکوحرام” را که در راستای اقدامات تفرقه افکنانه و خائنانه دشمن صورت می گیرد، محکوم کردند.

براساس این گزارش، این روزها شاهد حوادث ناگوار در کشور نیجریه که حاکی از سخت گیری و حملات شدید به شیعیان و دبیرکل جامعه اسلامی آن کشور جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای شیخ ابراهیم زکزاکی هستیم.

جنایت ارتش نیجریه که به تحریک گروه های ضد شیعی همچون وهابیت و صهیونیست انجام می گیرد منجر به شهادت تعداد قابل توجهی از شیعیان مظلوم نیجریه به همراه جسارت و شهادت همسر و فرزند حجت الاسلام و المسلمین آقای زکزاکی مایه تأسف و تألم شدید همگان گردید.

نمازگزاران طبسی نیز پس از مراسم نماز جمعه این هفته راهپیمایی خود را با هدف محکوم کردن جنایاتی که علیه شیعیان نیجریه اتفاق افتاده از مسجد جامع کبیر طبس آغاز و تا چهار راه هیات صاحب الزمانی(عج)، همدردی خود را با شیعیان نیجریه اعلام کرده و خواستار آزادی شیخ “ابراهیم الزکزاکی” رهبر شیعیان نیجریه شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 18 =