عاشورای امام حسین(ع) عامل اصلی نجات کشور از فتنه ۸۸ بود

جانشین سیاسی مسئول بسیج دانشجویی کشور: در سال ۸۸ هنگامی که فتنه گران به باورهای دینی مردم جسارت کردند، مردم خود به این رسیدند که باید وارد میدان شوند و حماسه خلق کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، جلال راغ روز گذشته در جمع مردم طبس با اشاره به فتنه سال ۸۸ گفت: فتنه سال ۸۸ تبعات و آثاری در بعد داخلی و خارجی داشت که حرمت شکنی و حمله به باورهای دینی مردم مهمترین آن در بعد داخلی بود.

وی ادامه داد: بسیاری از نخبگان در فتنه ۸۸ دچار شک و شبهه شدند و بین مردم شکاف ایجاد شد و با وجود این که ساختارشکنی به صورت گسترده اتفاق افتاد اما بسیاری از بزرگان و نخبگان یا سکوت کردند یا دیر به صحنه آمدند.

جلال راغ گفت: در بعد خارجی ادبیات آمریکا نسبت به ایران عوض و قلدرمآبانه شد، تحریم ها تشدید شد، در مسائل هسته ای از ایران باج‌خواهی کردند و در سازمان ملل مهمترین قطعنامه انرژی و مالی را علیه ایران در سال ۸۹ را به تصویب رساندند.

وی افزود: از دیگر تبعات فتنه ۸۸ این بود که دوستان جمهوری اسلامی را در خارج نگران کرد اما در این میان سید حسن نصرالله گفت تا وقتی این کشور شخصی مثل سیدعلی خامنه ای دارد هیچ گونه نگرانی ندارم.

جانشین سیاسی مسئول بسیج دانشجویی کشور با اشاره به شبهاتی که فتنه گران بر انتخابات سال ۸۸ وارد کردند گفت: فتنه گران میخواستند انتخابات مجدد در زمانی دیگر برگزار شود، کاری بی سابقه که در صورت ابطال نتایج انتخابات و برگزاری مجدد دیگر سنگ روی سنگ بند نمی‌شد و در انتخابات های دیگر همه چیز از کنترل خارج میشد.

وی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب از ایجاد این بدعت جلوگیری کردند و به تنویر افکار عمومی پرداختند و صف مردم را از منافقین جدا کردند.

وی با بیان این که عاشورای امام حسین(ع) عامل اصلی نجات کشور بود افزود: وقتی باورهای دینی مردم لطمه خورد و با بصیرتی که رهبر انقلاب به مردم دادند، خود مردم به این رسیدند که باید به میدان بیایند و در ۹ دی هیچ نهاد، ارگانی از مردم برای راهپیمایی دعوت نکرده بود و حرکت مردمی، خودجوش بود.

جلال راغ با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در این خصوص گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور عظیم و تعیین کننده ملت مؤمن، بابصیرت و با غیرت ایران در راهپیمایی سراسری نهم دی ماه را، تجلی دست قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب خواندند.

تصاویر:
IMG_8542

IMG_8544

IMG_8552

IMG_8532

IMG_8540

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =