۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است /+تصاویر

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در جمع مردم طبس گفت: بصیرت، آگاهی و معرفت ملت ماست که فتنه ها و توطئه های دشمنان را در طول تاریخ نقش بر آب کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در جمع مردم طبس گفت: اسلام در محیطی ظهور کرد که آکنده از ظلم، جهل و تفرقه بود و حضرت محمد(ص) با ارائه کننده کامل‌‌ترین دین برای همه شئونات زندگی مردم برنامه آورد.

شریعتی تبار با گرامیداشت ۹ دی‌ماه روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت افزود: دشمنی مستکبرین با اسلام تا انقلاب اسلامی ایران ادامه داشته است، نظام اسلامی ایران از ابتدا در مقابل استکبار با تمام قوای خود ایستادگی کرد و همه مستکبرین دنیا از شرق و غرب دست به دست هم دادند و با انواع توطئه ها سعی بر این داشتند تا این پرچم را از احتراز بیاندازند.

حجت الاسلام شریعتی تبار بیان کرد: فتنه تنها در سال ۸۸ نبوده است و تا زمانی که ملت ایران در مسیر آرمان‌های امام (ره) و شهدای والامقام و در خط ولایت و ولی فقیه زمان گام برمیدارد دشمن دست از توطئه برنمیدارد اما ملت ایران با ستمگران و مستکبرین سر سازش و صلح نخواهد داشت و حاضر نیست زیر سلطه آنان برود.

وی گفت: بصیرت، آگاهی، شناخت و معرفت ملت ماست که فتنه ها و توطئه های دشمنان را در طول تاریخ نقش بر آب کرده و در انقلاب اسلامی ما یک نمونه بارز آن یوم الله نهم دی ماه در سال ۸۸ است.

شریعتی تبار گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب روز نهم دی ماه برخاسته از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسی است، از وقت‌‌‌‌‌شناسی است، از حضور در عرصه ی مجاهدانه است.

وی افزود: دشمن شناسی از شاخصه های بصیرت وعامل مهمی است چرا که دشمن در هر لباسی وارد میشود و نباید فریب دشمن را بخوریم.

وی با بیان این که ۹دی یک حماسه به هنگام بود گفت: وقتی ملت ایران اهانت به پرچم عزای حسین(ع)، امام راحل و دشمنی با اساس اسلام، دشمنی با آرمان های شهدا و عزت و استقلال را دید با حضور به هنگام و مقتدرانه در صحنه با مشت محکم به دهان فتنه گران و حامیان فتنه کوبید.

مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی افزود: دین ما دین صلح و وحدت است و پیامبر ما «رحمت‌اللعالمین» و با هیچ ملتی در دنیا سر دشمنی نداریم اما در برابر مستکبرینی که بخواهند دین، ارزش ها، استقلال و عزت ما را لگدکوب کنند سرسخت خواهد بود.

وی با اشاره به پروژه اسلام هراسی غرب گفت: مستکبرین با راه انداختن جریان تکفیری، داعشی میخواهند چهره اسلام را در دنیا مخدوش کنند و اسلام هراسی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجلس خبرگان یعنی مجلسی که با مهمترین و اساسی‌ترین رکن انقلاب و عمود خیمه انقلاب یعنی ولایت سرکار دارد و خیلی ها خواب ها دیده اند برای مجلس خبرگان، دشمنان دنبال توطئه هستند، باید مراقب باشیم.

حجت الاسلام شریعتی تبار گفت: ولایت‌مداری دوام و بقای عزت انقلاب اسلامی است و دشمن هم نقشه اش تضعیف جایگاه ولایت است و به گفته تحلیلگر غربی تا زمانی که ملت ایران با دو بال عاشورا و انتظار فرج و با رهبری ولایت فقیه پیش میرود هیچ موشکی به گردش نمیرسد.

تصاویر:

3 2 1 5 4 78 6

0 دیدگاه دربارهٔ «۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است /+تصاویر;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =