نظر نماینده طبس وبرخی از دیگر نمایندگان درباره استیضاح وزیر ورزش

نظر برخی نمایندگان در مورد استیضاح وزیر ورزشطبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: جمعی از نمایندگان مجلس، استیضاح وزیر ورزش و جوانان در برهه کنونی را به صلاح ورزش کشور ندانسته و عملکرد عباسی را در این دوره کوتاه مثبت ارزیابی کردند.
عبدالله زاده نماینده فردوس و طبس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با استیضاح مخالف بوده و در شرایط فعلی مصلحت نیست که استیضاح انجام شود، افزود: باید به وزیر وزارتخانه تازه تاسیس کمک کرد.

یونس اسدی نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه موافق استیضاح وزیر نبوده نیست گفت: در این مقطع با توجه به عملکرد وزیر و مدیریت وی و اینکه در رشته های مختلف ورزشی موفقیت هایی داشته است نباید استیضاح شود. با استیضاح وزیر ورزش و جوانان مخالفت می کنم چرا که استیضاح در برهه کنونی به صلاح نیست.

احمد شوانی نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه اولویت فعلی نمایندگان نباید استیضاح وزیر ورزش و جوانان باشد، افزود: وزیر ورزش موفقیت های خوبی در المپیک و پارالمپیک داشته و امیدواریم توضیحات عباسی در جلسه فردا برای نمایندگان قانع کننده باشد.

سیامک مره صدق نماینده کلیمیان مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه استیضاح وزیر ورزش و جوانان در زمانی که دولت سال پایانی خود را سپری می کند به صلاح نیست، گفت: به نظر بنده دلیلی برای استیضاح وزیر وجود ندارد. کارنامه دکتر عباسی در مدت کوتاه مفید بوده است.

کارن خانلری نماینده ارامنه شمال ایران با اشاره به اینکه از عملکرد وزیر ورزش و انتصاب وی برای خدمت به ارامنه تشکر می کنم، اظهار داشت: در این مدت فعالیت های وی در حوزه ورزش و جوانان خوب بوده است. البته عباسی در وزارت تعاون موفقیت هایی داشته است.

امیر عباس سلطانی نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه در شرایط فعلی استیضاح به صلاح ورزش کشور نیست، افزود: به وزیر ورزش و جوانان نمره بالاتر از متوسط می دهم.

مجید جلیل سرقلعه نماینده لردگان در مجلس با اشاره به اینکه با توجه به وضعیت منطقه و کشور استیضاح به صلاح نیست، اظهار داشت: از مخالفان هستم و بعید است که وزیر ورزش و جوانان با رای نمایندگان از سمت برکنار شود.

محمدرضا محسنی ثانی نماینده سبزوار و جوین نیز به خبرنگار مهر گفت: فکرمی‌کنم عباسی در ورزش کشور موفقیت‌های زیادی داشته است و برهه کنونی که زمان خداقوت به ورزشکاران بوده صحیح نیست عملکرد عباسی با استیضاح زیر سئوال برود. اگرچه نمایندگان انتظاراتی دارند که باید به صورت منطقی رفع کرد.

احمد سجادی نماینده فریمان بیان داشت: ورزش در این دوره در المپیک و پارالمپیک نتایج موفقی داشته است و به عملکرد عباسی افتخار می‌کنم اکنون زمان استیضاح نیست و با استیضاح مخالفم.

سید هاشم بنی هاشمی نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: استیضاح وزیر ورزش و جوانان را به ضرر نظام می دانم و از عملکرد عباسی راضی بوده و مخالف استیضاح وی هستم.

سید امیر حسین قاضی زاده نماینده مشهد و کلات نیز در گفتگویی کوتاه اظهار داشت: در حال حاضر زمان اسیتضاح نیست و بنده مخالف استیضاح هستم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =