معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در پیامی با تقدیر از حضور گسترده مردم طبس در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲بهمن موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، متن پیام معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و ولایتمدار شهرستان طبس

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما مردم مؤمن و ولایت‌مدار و همیشه در صحنه شهرستان طبس که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای حماسه‌ای دیگر آفریدید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام‌های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش مردم وفادار سایر شهر‌های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده.و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

افتخار دولت برآمده از اراده ملت، این است که در مسیر حفظ دستاورد‌ها و تقویت پایه‌های این نظام مقدس حرکت می‌کند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری، براساس عقلانیت، ‌اعتدال و دوری از افراطی‌گری، ‌عزت و سربلندی بیش از پیش کشور و ملت و تحقق آینده‌ای بهتر را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده است.

اینجانب بعنوان خادم شما مردم فهیم و با بصیرت شهرستان طبس بر خود فرض می‌دانم که از حضور حماسی تک تک شما مردم شریف در لبیک به ندای مقتدای زمان حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله ۲۲بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و همه آحاد مردم را دعوت می‌کنم تا در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام اسلامی بیافزایند.

موفقیت همگان را در پرتو توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان اروحنا‌له‌الفداء از درگاه خدای منان مسئلت دارم.

مهدی اخوان‌صفار
معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس

2 دیدگاه دربارهٔ «معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد;

  1. ولی جناب فرماندار معزز امان امان از صوت مناسب در طول مسیر متاسفانه چندین سال است از طرف سازمان مسئول قول داده می شود ولی کو عمل واقعا اجرای صوت مناسب به طول ۱۷۰۰متر کار دشواری است ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. ما هم از مسوولین تشکر ویژه داریم که همیشه با مردمند و دنبال رفع مشکلات .امیدوارم با همین انسجام و وحدت در انتخابات اتی فردی اصلح و خداشناس راهی بهارستان گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =