برگزاری متعدد انتخابات در نظام اسلامی بیانگر قدرت، استقلال و آزادی است

امام جمعه موقت طبس با اشاره به برگزاری متعدد انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران، آن را بیانگر قدرت، استقلال و آزادی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام محمدجواد زنجانی‌طبسی هفتم اسفند ماه در خطبه های نماز جمعه طبس با قدردانی از زحمات عوامل برگزاری انتخابات گفت: امروز هفت اسفند و روز انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

وی یادآوری کرد: وقتی میبینیم مردم با آزادی کامل پای صندوق های رای میروند باید یاد کنیم از زحمات امام راحل بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و این استقلال و اقتدار ثمره خون شهدای در طول انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم ما است.

حجت الاسلام زنجانی‌طبسی به مبانی انقلاب اشاره کرد.و گفت: این مبانی شامل پایبندی به نظام، اعتقاد به ولایت فقیه که مصداق آن مقام معظم رهبری هستند و لزوم حفظ نظام اسلامی است.

وی گفت: حفظ نظام اسلامی امروز بر تک تک ما لازم است و مردم نیز به این باور رسیدند، به خصوص که این نظام شیعی است و به جهان عرضه میشود و پایبندی همه به نظام از عوامل اقتدار است.

امام جمعه موقت طبس در خصوص ولایت فقیه گفت: امام(ره) این اصل را در عرصه عمل و در قالب یک اندیشه سیاسی پیاده و عرضه کردند و مردم ما به ولایت فقیه پایبندی دارند.

وی افزود: در طول سالیان دراز استکبار جهانی لحظه ای از توطئه برای براندازی نظام کوتاهی نکرد و درایت رهبر فرزانه توانست جلو همه اینها را بگیرد و به اعتراف خانم کلینتون که گفت تا براندازی فقط ۷۲ ساعت مانده بود که یک سخنرانی رهبر ایران همه نقشه ها را نقشه برآب کرد.

حجت الاسلام زنجانی طبسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: مجلس باید علاج درد مردم بشناسد، متدین باشد، در مقابل چشم طمع قدرتها بایستد و دولت را موظف به اقتصاد درون زا کند و برونگر باشد.

وی با بیان اینکه باید به رای مردم احترام گذاشت تاکید کرد: دو عمل بر همه ما لازم است اول اینکه کدورت ها را کنار بگذاریم دگم با هم مهربان باشیم، به همین دلیل در آینده نزدیک کمیته ای به عنوان حفظ وحدت و توسعه شهرستان تشکیل خواهد شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به اهمیت مجلس خبرگان پرداخت و گفت: این مجلس بسیار مهم است و نقش اساسی دارد و ما حتما در پای صندوق های رای به کسی که صلاحیتش بر ما روشن شده رای میدهیم.

امام جمعه موقت طبس به مناسبت های روز امور تربیتی و تربیت اسلامی، روز بزرگداشت حکیم حاج ملا هادی سبزواری، روز تاسیس بنیاد جانبازان و مستضعفین، روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و آغاز هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + شانزده =