دعوت امام جمعه طبس در کنار گذاشتن کدورت ها و حرکت به سمت توسعه شهرستان

امام جمعه طبس گفت: در ایام بعد از انتخابات کدورت ها را کنار بگذاریم و همه با همدلی و یکدلی کار را به پیش ببریم و به کاندیدای منتخب که با رای بالایی به مجلس راه پیدا کردند تبریک میگویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت شهادت حضرت زهرا(س)و با اشاره به اهمیت و جایگاه ایام فاطمیه در طول تاریخ در جهت نشر و گسترش فرهنگ شیعی و فاطمی بر توجه به این ایام تاکید کرد.

امام جمعه طبس ارتحال آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت و افزود: این عالم افتخار جهان اسلام و تشیع، شخصیت کم نظیر در قبل و بعد انقلاب، مدیریت موفق اسلامی بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) بود و مردم نیز قدردانی کردند.

وی اضافه کرد: در مراسم تشییع پیکر ایشان مقام معظم رهبری و همه شخصیت های رده اول کشور و جمعیت بسیار زیادی از مردم حضور داشتند و امیدواریم قدردان علما باشیم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری با شناختی که در همه امور دارند برای تولیت آستان قدس رضوی، شخصیت بسیار ارزشمند که مدیریت های بسیار گسترده و متنوعی بعد از انقلاب داشتند منصوب کردند، آیت الله رییسی که دو دوره نماینده مردم خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری شدند که عنایت ایشان به طبس و به این منطقه زیاد است و ان شالله که عنایت ایشان به این منطقه و آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم(ع) بیشتر از گذشته خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پایان سال است و معمولا تجار در این زمان حسابرسی میکنند عمر ما نیز یک سال از آن گذشت، بیایید با هم حسابرسی اعمال خود کنیم و ببینیم عمر خود را در چه راهی صرف کردیم.

امام جمعه طبس تاکید کرد: روز چهارم فروردین سالروز ارتحال حضرت ام البنین(س) مادر گرامی حضرت ابوالفضل علیه السلام است که حرمت این روز باید نگه داشته شود.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور حماسی مردم در انتخابات گفت: انتخابات با همه فراز و نشیب هایی که داشت گذشت، در طبس بیش از ۸۴ درصد و در فردوس بیش از ۹۰ درصد و در کشور بیش از ۶۴ درصد مردم پای صندوق های رای شرکت کردند که آمار خوبی بود و باید از حماسه ای که شما آفریدید قدردانی کرد.

وی با انتقاد از برخی افراد گفت: برخی ارشاد ائمه جمعه را نپذیرفتند و یکی نشدند تا آثار بهتری برای شهرستان داشته باشد که این به ضرر خود و دیگران تمام میشود، برای حفظ وحدت مردم شهرستان من به فرزندم دستور دادم به نفع مردم کنار برود و ایشان پذیرفت که در جامعه ان شاالله وحدت بیشتری ایجاد شود و همدلی و هماهنگی بیشتر و گسترده تر شود.

خطیب نماز جمعه طبس افزود: در ایام بعد از انتخابات کدورت ها را کنار بگذاریم و همه با همدلی و یکدلی کار را به پیش ببریم و به کاندیدای منتخب که با رای بالایی به مجلس راه پیدا کردند تبریک میگوییم و من خواسته ها را به ایشان کتبی و شفاهی منتقل کردم.

امام جمعه طبس با اشاره به دیدار اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: در این دیدار رهبر انقلاب اسلامی بر روحیه انقلابی در مجلس خبرگان رهبری و تاثیر پسابرجام از روی کاغذ بر زندگی مردم تاکید نمودند.

امام جمعه طبس به مناسبت های سالروز تشکیل بنیاد شهید، بمباران حلبچه، سالروز ارتحال آقا سید احمد آقا فرزند امام(ره)، رزمایش ولایت و پرتاپ موشک های با برد بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر، سالروز امور تربیتی اشاره نمود.

وی در پایان گفت: استفاده از آب جاری نهرین پشت باغ گلشن برای شستن فرش و ماشین و غیره جایز نیست و ان شاالله رعایت شود.

2 دیدگاه دربارهٔ «دعوت امام جمعه طبس در کنار گذاشتن کدورت ها و حرکت به سمت توسعه شهرستان;

    1. همش یکطرفه نباید قضاوت کرد.هرجند من هم باشما موافقم که این کار خیلی زودتر باید انجام می شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + یازده =