مردم باید از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مطلع شوند

مردم باید از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مطلع شوند

 به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، محمد‌علی عبدالله‌زاده در جلسه شورای اداری شهرستان بشرویه اظهار کرد: اوضاع کشور از لحاظ وضعیت اقتصادی عادی نیست و باید با پیروی از فرامین رهبری بحران‌ها و مشکلات پیش رو را پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: با وجود تهدیدات و فشارهای اقتصادی علیه ایران، انتظارات مردم نسبت به وضعیت اعتبارات و پروژه‌های عمرانی تغییر نکرده و باید سنجیده و بدون ایجاد مشکل، مردم را از شرایط اقتصادی حاکم بر کشور مطلع کنیم.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس با بیان اینکه نامگذاری هر سال توسط مقام معظم رهبری به منظور ایجاد تحول اقتصادی در کشور صورت گرفته است، افزود: معظم‌له بهترین راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را اقتصاد مقاومتی عنوان کردند.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: اگر مردم از شرایط اقتصادی آگاه شوند خودشان با رویکرد اقتصاد مقاومتی برای مقابله با تهدیدات دشمن و تحریم‌های حاکم بر کشور پیشگام می‌شوند.

وی عنوان کرد: در طول فعالیت سازمان ملل، تحریم‌های اعمال شده بر ایران بی‌سابقه است و این‌گونه تحریم‌ها برای هیچ کشوری وضع نشده است.

*دشمنان با ایدئولوژی انقلاب اسلامی مشکل دارند

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس خاطرنشان کرد: دشمنان با ایدئولوژی و سیستم سیاسی کشور و انقلاب اسلامی ایران مشکل دارند و استفاده صلح‌آمیز ایران از انرژی هسته‌ای بهانه‌ای برای تشدید تحریم‌ها علیه کشور است.

عبدالله‌زاده اضافه کرد: اختلاف بین مسئولان نظام و به ستوه درآوردن مردم از گرانی، تورم و وضعیت اقتصادی از اهداف دشمن است.

وی با اشاره به قانون هدفمندی یارانه‌ها و عوارض و تبعات آن در جامعه گفت: برای اجرای صحیح قانون هدفمندی یارانه‌ها باید کشور در وضعیت با ثبات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشد و قانون نیز عین آن چیزی که تعریف شده اجرا شود.

نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس تصریح کرد: با ادامه روند افزایش مشکلات کشاورزان و دامداران و عدم پرداخت ۳۰ درصد یارانه به این بخش، کشاورزی از بین رفته و احیای مجدد آن بسیار مشکل است.

عبدالله‌زاده تولید را اساس توسعه کشور دانست و افزود: با افزایش تولیدات داخلی و ایجاد کار، بی‌ثباتی‌های اقتصادی از بین رفته و مانع از گسترش تبعات مشکلات اقتصادی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − ده =