فرماندار طبس معرفی شد

فرماندار طبس معرفی شد

 به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، آئین تودیع و معارفه فرمانداران پیشین و جدید طبس در محل ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که امامان جمعه طبس، عشق‌آباد و دیهوک، نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری یزد و جمعی از مسئولان شهرستان طبس حضور داشتند، ضمن تودیع عزیز بهزادی فرماندار پیشین طبس، احمد طالبیان مقدم به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.

طالبیان مقدم حدود سه ماه است که به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان طبس فعالیت می‌کند و پیش از این حدود ۷ سال به عنوان بخشدار مرکزی طبس بوده و ۲۳ سال سابقه فعالیت در فرمانداری را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در این مراسم اظهار داشت: طبس که در طریق الرضا(ع) واقع شده به دلیل وجود بارگاه منور حضرت حسین‌بن موسی الکاظم(ع) به عنوان شهری معنوی شناخته می‌شود که باتوجه به وقوع یکی از بزرگ‌ترین حوادث معنوی و سیاسی در این منطقه یعنی شکست حمله نظامی آمریکای جنایتکار، نام این شهرستان در تاریخ ماندگار شده است.

غلامحسین دشتی ادامه داد: بزرگترین سرمایه شهرستان طبس، وجود نیروی انسانی صالح، مستعد و توانمند در کنار منابع غنی و عظیم زیرزمینی است که در صورت حفظ و توسعه تفاهم، همدلی، همکاری و تعهد در بین مسئولان و مردم، توجه بیشتر به نیروی انسانی و شناخت منابع، برنامه‌ریزی دقیق، پرهیز از هرنوع حاشیه که مانع از پیشرفت می‌شود، و کار و تلاش، افقی روشن و آینده‌ای درخشان در انتظار این شهرستان بوده و طبس می‌تواند در بسیاری از امور در سطح منطقه سرآمد باشد.

وی اضافه کرد: ما شهرستان طبس را همچون سایر شهرستان‌های استان یزد به عنوان عضوی از استان تلقی می‌کنیم و طبس را شهرستانی برای توسعه و پیشرفت بدون هرگونه حاشیه‌سازی سیاسی می‌بینیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد همچنین از انتصاب معاون فرماندار طبس با انتخاب فرماندار و نیز بخشدار مرکزی طبس در آینده نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان پس از بندگی خدا هیچ شأنی جز خدمت ندارند، بیان کرد: برگزاری آئین تودیع و معارفه تلنگر و تذکری نسبت به گذشت ایام و پست‌ها و این مطلب مهم است که هیچ چیز جز خدمت به مردم و رضای خداوند متعال، ماندنی نیست.

دشتی با بیان اینکه هم‌اکنون کشور در شرایطی خاص قرار دارد، اضافه کرد: تفکر، همدلی، وحدت، ولایت‌مداری، پایبندی به آرمان‌ها، تعهد به ارزش‌های دینی، برنامه‌ریزی، جذب و دریافت همکاری حداکثر نخبگان و نیروهای دلسوز و بسیجی، توجه به تولید و اشتغال و توسعه بخش‌های کشاورزی و صنعت، اصلاح الگوی مصرف، صداقت در گفتار و عمل، پرهیز از بحران‌آفرینی، بی‌اعتنایی به حاشیه‌ها، و کار و تلاش بی‌وقفه از جمله مهمترین لوازم عبور از شرایط فعلی کشور است که باید مسئولان مدنظر قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد در پایان ضمن تقدیر از عزیز بهزادی فرماندار پیشین شهرستان طبس، احمد طالبیان مقدم را به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی کرد.

عکسهای مرتبط:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =