مسئولین ظرف یک هفته مشکلات را به فرمانداری اعلام کنند/ موج اخراج کارگران معادن از عمده مشکلات طبس

فرماندار ویژه طبس در جلسه شورای اداری شهرستان مشکلات را بیان و به مدیران هشدار داد از مسائل حاشیه ای پرهیز کنند و کمر همت در حل مشکلات مردم ببندند و ظرف یک هفته مسائل حوزه کاری خود را به فرمانداری اعلام کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در اولین جلسه شورای اداری شهرستان طبس در سال ۹۵، مهدی اخوان صفار فرماندار ویژه و معاون استاندار گفت: از نمایندگان مجلس و منتخبین ملت تشکر میکنم که در کوتاهترین زمان ریل قانون گذاری را با تعیین کمیسیون های مجلس در مسیر خود جهت قانونگذاری قرار دادند و همچنین لازم است از دولت تدبیر و امید که با آماده نمودن ساخت و کار و فراهم نمودن شرایط و محیط مناسب برای تحقق آن از هیچ پوششی دریغ نورزید سپاسگذاری کنم.

وی افزود: تشکر ویژه دارم از مردم ولایتمدار شهرستان طبس که با حضور حداکثری در پای صندوق های رای به ندای رهبری لبیک گفتند و عرض تبریک به نماینده محترم جناب آقای دکتر امیرحسنخانی داریم.

فرماندار ویژه طبس خاطرنشان کرد: خرسندیم در اولین جلسه اداری شهرستان را با حضور نماینده محترم در حالی برگزار می‌کنیم که ایشان کوله باری از تجربیات، خدمت در ارگان های انقلابی، جانبازی، تجربه در امور نمایندگی، آشنایی با جغرافیای منطقه، فعال در جبهه های توسعه و اقتصاد، نام آشنا برای دولتمردان و حسن تعامل خوب و سازنده با دولت تدبیر و امید برخوردار می‌باشند.

وی افزود: با توجه به تعامل بسیار خوبی که بین ارکان شهرستان و مسئولین خدمتگزار برقرار است منطقه در عمده مشکلات مطروحه همچون دغدغه اشتغال جوانان، خسارت خشکسالی های متمادی که کمر کشاورزان و دامداران منطقه را شکسته و میرود تا این صنعت برای همیشه از منطقه رخت بربندد، لزوم توجه خاص به رونق و توسعه به زیربناهای اقتصادی شهرستان، از جمله تسریع در عملیاتی شدن فاز دو طرح زغالسنگ پروده و پروده ۴، گمرک خشک و معطل ماندن پروژه های کارخانه کک سازی و کارخانه سیمان و چندین کارگاه در شهرک صنعتی و معادن که با موج اخراج کارگران همراه شده، تسریع در اجرای امور نیروگاه زغالسنگ سوز طبس همچنین در حوزه بهداشت و درمان، تکمیل بخش های ضروری بیمارستان که توسط جنابعالی به وزیر محترم تقدیم شده است و از همه مهمتر بحران آب که متاسفانه گریبانگیر شهرستان گردیده است همه موارد فرارویی است که ما در پیش داریم.

اخوان صفار ابراز امیدواری کرد و گفت: قطعا امید است که با استعانت از درگاه باریتعالی و توکل و اعتماد به وعده های الهی، دولت تدبیر و امید در سالی که مزین و مبارک به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است از شدت آن کاسته و مردم بیش از پیش از نعمات جمهوری اسلامی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: یک توصیه به مدیران و روسای دستگاه های اجرایی، مسئولین محترم دارم که با پرهیز از مسایل حاشیه ای و غیرمرتبط کمر همت در جهت رفع مشکلات مردم ببندند با توجه به رویکرد دولت و برنامه های دکتر امیرحسنخانی که نامه ای را به بنده نوشتند و برنامه ملاقاتی با وزرا و مسئولین دستگاه های اجرایی در طول کار ایشان است.

وی ادامه داد: بنده از مسئولین شهرستان میخواهم ترتیبی اتخاذ نمایند که مسایل و مشکلاتی که در حوزه کاری آنان است و خارج از اختیارات استان است ظرف مدت یک هفته به فرمانداری اعلام کنند تا در جلسه حضوری نماینده محترم با وزرا و مسئولین کشوری که برگزار خواهد شد مطرح و پیگیری شود و اقدام لازم به عمل بیاید.

اخوان صفار گفت: از توجهات مسئولین استان خراسان جنوبی و به ویژه شخص استاندار محترم و معزز جناب آقای مهندس خدمتگزار که عنایت و توجه خاصی به ویژه در موضع بحران آب داشتند و دارند تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 7 =