رهنمودهای مقام معظم رهبری، فصل الخطاب نمایندگان مجلس است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، درباره توقف طرح سوال از رئیس جمهور، گفت: نمایندگان به دیدگاه‌ و رهنمود مقام عظمای ولایت توجه ویژه دارند.

عبداله زاده نماینده مردم طبس در مجلس

طبس نیوز به نقل از خبرگزاری خانه ملت: محمدعلی عبداله‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر اینکه رهنمودهای رهبری، فصل الخطاب نمایندگان مجلس است، افزود: رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای که با بسیجیان داشتند بر توقف طرح سوال از رییس جمهور امر کردند.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب از جایگاه و نقش مجلس و استقلال عملی که داشته تقدیر کردند و پیگیری مجلس برای مطالبات مردم را حائز اهمیت دانستند؛ اما با امر ولایی معظم له براساس مصالح کشور، نمایندگان نیز بلافاصله به ندای ولی امر مسلمین جهان لبیک گفتند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم، تاکید کرد: ممکن است برداشت‌ نمایندگان از فرمایشات رهبر معظم انقلاب با همدیگر متفاوت باشد، اما وقتی نظر صریح معظم له بیان شد، نمایندگان همه یکپارچه به نظر یکسانی رسیدند و با امضا و ارسال نامه‌ای به محضر حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) به فرمایش ایشان لبیک گفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 4 =