تذکر لسانی به تنهایی کفایت نمی کند مجریان برخورد قاطع داشته باشند

امام جمعه موقت طبس گفت: تذکر زبانی وظیفه همگانی است اما موارد اندکی و نادری است که برخورد نیاز است و ما از مجریان می‌خواهیم برخورد قاطع و لازم را انجام دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، حجت الاسلام احمد مودب در خطبه های نماز جمعه این هفته طبس گفت: عاشورا عرصه تقابل دو جبهه مهم تاریخی است.

امام جمعه موقت طبس افزود: جریان حق و باطل در طول تاریخ با یکدیگر تضاد و تقابل داشتند که از ابتدای تاریخ آغاز می‌شود و تا زمان نبی مکرم اسلام که یک طرف آن حضرت و طرف دیگر خاندان بنی‌امیه است و امروز نیز ادامه دارد.

وی گفت: امروز عرصه حق و باطل را ببینیم که مسلمین و مومنین و کوچک و بزرگ را میکشند و به خوردن جگر مومنین افتخار می‌کنند.

وی افزود: پس این جریان همان تقابل است یک طرف جمهوری اسلامی ایران و یک طرف دیگر همان خبیث ها هستند لذا مقام معظم رهبری آل سعود را به فرمایش قرآن شجره خبیثه ملعونه می نامند.

وی ادامه داد: مگر امام حسین(ع) و پیامبر(ص) با شجره خبیثه ملعونه سازش کرد؟ و مگر می‌شود امروز با آن کار کرد و سازش کرد، این تفاوت را پررنگ کنید دنیای اسلام نمی‌توانند سرگردان بمانند باید حق و باطل روشن شود.

وی با اشاره به هفته امر به معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین(ع) قیامش امر به معروف و نهی از منکر بود و بالاترین درجه آن را با تمام وجود انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروز می‌خواهیم حسینی زندگی کنیم باید در همه زمینه ها امر به معروف و نهی از منکر کنیم، قانون خوبی در این خصوص تصویب شده که کارگشا و خوب است ولی در مرحله اقدام و عمل که میرسد دست مومنین بسته است و آنهایی که قدرت اجرایی دارند خیلی جدی نیستند.

حجت الاسلام مودب با انتقاد از اینکه برخی مسئولین جدیت لازم را ندارند گفت: گاهی شنیده می‌شود.که نیروی انتظامی چکار به این کار دارد؟ پس چه کسی کار دارد و ضابطان چه کسانی هستند و جلو منکرات را که باید بگیرد؟

وی افزود: تذکر لسانی به تنهایی کفایت نمی‌کند، پس جامعه پزشکی و وزارت بهداشت و درمان جراحی را کنار بگذارند و بگویند که آدم که با چاقو به جان کسی نمیافتد، اما می‌بینیم که جراحی لازم است و صرف تجویز دارو کفایت نمی‌کند، تذکر لسانی تنها نیز کفایت نمی‌کند.

وی ادامه داد: موارد اندکی و نادری است که جراحی و برخورد نیاز است و تذکر زبانی وظیفه همگانی ولی جایی که نیاز به برخورد است ما می‌خواهیم که از مجریان برخورد قاطع و لازم را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز شهادت شهید سردار همدانی گفت: او یکی از سرداران برجسته اسلام و انقلاب است که به دست داعش ترور شد ایشان پس از اینکه به سوریه رفت که ۸۰ درصد خاک سوریه را اشغال کرده بودند و حاضر به پذیرش ایران و مستشاری ایران نبودند.

امام جمعه موقت طبس ادامه داد: وقتی عنوان شد می‌خواهیم به شما کمک کنیم و تجربیاتمان را در اختیار شما بگذاریم حاضر به پذیرش همین هم نبودند که در پناه خواندن زیارت عاشورا و دعا به درگاه خداوند توانستیم اینها را متقاعد کنیم که ارتش مردمی تشکیل دهند و به صحنه بیایند و جمهوری اسلامی را حامی خود بدانند و اجازه کمک مستشاری کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بنابراین باز هم با زیارت عاشوراست که می‌توانیم انقلابمان را صادر کنیم این رادمردان حقشان شهادت در راه خداست.

دیدگاهی در “تذکر لسانی به تنهایی کفایت نمی کند مجریان برخورد قاطع داشته باشند

  1. اگر بگوئید زنان/مردان از فردا هر طور بخواهند می توانند راه بروند آزادند آنوقت معلوم میشود حقیقتا چند درصد آنان حجاب و شئونات اسلامی را رعایت میکنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 2 =