همایش توجیهی نامزدهای انتخابات در فردوس برگزار شد

همایش توجیهی نامزدهای انتخابات در فردوس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، فرماندار شهرستان فردوس صبح امروز با اشاره به ترفندها و توطئه‌های دشمنان در راستای اخلال در انتخابات اظهار داشت: باید در برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه همه تلاش خود را به کار گیریم و از هرگونه تحریک قومی و قبیله‌ای از سوی نامزدها خودداری شود.

عباس اقبال افزود: نامزدهای انتخاباتی باید از دادن وعده‌های غیر قابل دست‌یابی و به ویژه وعده‌هایی که در مردم توقع ایجاد و از سویی غیر قابل عملیاتی شدن است، پرهیز کنند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: در انجام تبلیغات، نامزدها باید به اقتدار نظام جمهوری اسلامی توجه داشته باشند و بیان پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها باشد.

اقبال، سیاه‌نمایی و تبلیغ علیه نامزدهای رقیب و رد و بدل کردن پیامک را خلاف قانون دانست و یادآور شد: دشمنان به دنبال ایجاد شائبه تقلب در انتخابات هستند و از این‌رو باید بسیار مراقب بود و برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برنامه‌ریزی کرد.

امام جمعه فردوس نیز به جایگاه ولایت‌فقیه و مجلس شورای اسلامی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی از ارکان مهم نظام جمهوری اسلامی است و افرادی که به ‌عنوان نماینده مردم به مجلس می‌روند باید صلاحیت کافی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی افزود: دشمنان با تلاش برای ضد امنیتی کردن فضای انتخابات، به دنبال کم کردن آرای مردم هستند.

وی تصریح کرد: همه نامزدهای انتخابات مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته و افرادی صالح هستند، ولی انتخاب فرد اصلح برعهده خود مردم است.

امام جمعه فردوس بر لزوم رعایت اخلاق اسلامی و دینی در تبلیغات نامزدهای انتخابات تأکید کرد و یادآور شد: نامزدهای انتخابات نباید قصد تخریب یکدیگر را داشته باشند تا انتخابات در فضایی سالم برگزار شود.

این همایش با حضور کاندیدای انتخابات حوزه‌های انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در شهرستان فردوس برگزار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × یک =