آمریکا از ناباوری پیشرفت‌های ایران به یاوه گویی افتاده است

امام جمعه طبس با اشاره به موفقیت های پی در پی دانشمندان اسلامی در حوزه های مختلف از جمله هوا و فضا گفت: آمریکا به قدری از این پیشرفتها شوکه شده که از شدت ناباوری به یاوه گویی افتاده است.

امام جمعه طبسامام جمعه طبس با اشاره به موفقیت های پی در پی دانشمندان اسلامی در حوزه های مختلف از جمله هوا و فضا گفت: آمریکا به قدری از این پیشرفتها شوکه شده که از شدت ناباوری به یاوه گویی افتاده است.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان در خطبه های این هفته نمازجمعه طبس اظهار داشت: ایران موفق شد برای نخستین بار موجود زنده ای به فضا بفرستد و این موجود زنده بازگشت و تمام این مراحل توسط دانشمندان ایرانی انجام شد و این برای آمریکا و همدستانش غیرقابل باور است.

وی افزود: این پیشرفتها همه در حالی یکی پس از دیگری رخ می دهد که ایران ۳۳ سال است به شکل های مختلف در تحریم به سر می برد.

مهاجریان عنوان کرد: برخی تکنولوژی ها و علوم روز دنیا تنها در اختیار عده معدودی از کشورهاست و برای آمریکایی ها باور پیوستن ایران به جرگه این کشورهای پیشرفته آن هم در چنین شرایطی سخت است از اینروست که به یاوه گویی علیه ایران می پردازد.

ایران هرگز از انرژی هسته ای با الگوی آمریکا و در راستای جنگ و کشتار استفاده نمی کند

وی همچنین با اشاره به دستیابی ایران به فرمولهای انرژی هسته ای و ساخت آن، اظهار داشت: آمریکا تنها کشوری است که از سلاح اتمی استفاده کرده و می ترسد که ایران نیز روزی از این علم در راستای جنگ استفاده کند.

مهاجریان خطاب به سران آمریکا تصریح کرد: ایران کشوری صلح طلب است و این شما بیچاره‌ها هستید که همواره منشأ کشتار مظلومان در دنیا بوده‌اید که نمونه آن را در کشورهای سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، مصر و… شاهد هستیم.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، بر هرچه باشکوهتر برگزار کردن برنامه های این ایام تاکید کرد.

لزوم رفع مشکلات معیشتی مردم

وی خواستار معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان شد و افزود: نسل جوان باید بداند که ایران کجا بود و اکنون در کجا قرار گرفته است.

مهاجریان در بخش دیگری از سخنان خود بر رفع مشکلات معیشتی مردم تاکید کرد و بیان داشت: این روزها مردم از گرانی‌ها و افزایش مداوم قیمت‌ ها نگرانند و دچار مشکل هستند و لازم است همانطور که مقام معظم رهبری نیز تأکید فرموده ‌اند، مسئولان دولت و مجلس و دیگر مسئولان با هماهنگی و دلسوزی بیشتر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کرده و برای حل مشکلات معیشتی مردم و اشتغال تلاش جدی ‌تری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =