عبدالله‌زاده: حامیان کاندیدا از شایعه‌پراکنی و دروغ بپرهیزند

عبدالله‌زاده: حامیان کاندیدا از شایعه‌پراکنی و دروغ بپرهیزند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدعلی عبدالله‌زاده در راستای سلسله نشست‌های سرپرستی خبرگزاری فارس در خراسان جنوبی در زمینه افزایش شور انتخابات و زمینه مشارکت حداکثری مردم به سئوالات مختلف خبرنگار فارس در فردوس پاسخ داد.

وی اظهار داشت: مشارکت و حضور حداکثری مردم برای تعیین سرنوشت کشور بسیار مهم است.

کاندیدای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه افزود: وارد صحنه انتخابات شده‌ام تا علاوه بر بحث قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون در منطقه، به مردم خدمت کنم.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همچون همیشه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز حماسه‌ای پرشور خلق و دشمنان داخلی و خارجی را مایوس می‌کنند.

* مردم با تمام قوا در انتخابات ۱۲ اسفندماه حضور یابند

رئیس سابق دانشگاه آزاد فردوس یادآور شد: به طور یقین دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم و ایجاد اخلال در انتخابات برنامه‌ریزی بسیاری کرده‌اند که این توطئه‌ها با حضور حداکثری مردم خنثی می‌شود.

وی از مردم خواست تا با تمام قوا و جدیت در انتخابات ۱۲ اسفندماه حضور یابند و با حضور پرشور خود به دشمنان انقلاب و نظام ثابت کنند که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

عبدالله‌زاده گفت: کاندیدای انتخاباتی و طرفداران آنها نیز باید از هرگونه تخریب، شایعه‌پراکنی و دروغ پرهیز کنند تا کوچک‌ترین نقطه ضعفی از انتخابات ما حاصل دشمن نشود.

* تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی

کاندیدای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه بر رعایت اخلاق انتخاباتی تاکید کرد و افزود: در انتخابات توجه به قانون و همچنین آرای مردم بسیار مورد توجه است چرا که مردم با معیارهای مناسب، اصلح‌ترین افراد را به‌عنوان نماینده خود در مجلس انتخاب می‌کنند.

وی شرکت در انتخابات را وظیفه و تکلیف هر فرد مسلمان دانست و تصریح کرد: همه ما باید نسبت به سرنوشت کشور خود حساس باشیم و با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به وظیفه شرعی خود عمل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 5 =