حمایت از وزیری هامانه در نهمین دوره انتخابات مجلس

حمایت از وزیری هامانه در نهمین دوره انتخابات مجلس

ایلنا: خانه کارگری استان یزد با صدور بیانیه ای حمایت خود را از سید کاظم وزیری هامانه در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

“خانه کارگر همچنین در حوزه اردکان، مهریز و طبس نیز آقایان مهندس محمد رضا تابش، مهندس کاظم فرهمند و دکتر عبدا… زاده را مورد حمایت خود قرار داده است.

به گزارش ایلنا از یزد، متن بیانیه این تشکل کارگری بدین شرح است :
بنیانگذار جمهوری اسلامی با استعانت از مکتب صیانت بخش اسلام، حماسه بزرگی را در عصر مادّی گری آفرید.؛ نظامی را بنیان نهاد که مبتنی بر آراء و خواست عمومی بود. رهبر کبیر انقلاب اسلامی بر دو کلمه جمهوریت و اسلامیت نظام تاکید فرموده و هرگز اجازه ندادند یک کلمه از آن کم یا کلمه ای بدان اضافه شود.

آنگاه ملت بزرگوار ایران اسلامی در یک رفراندوم باشکوه بر آن صحه گذاشت و متعاقب آن مجلس به عنوان مظهر اراده و یکی از ارکان نظام اسلامی، نقش بسیار مهمی را در سرنوشت جامعه ایفا نمود. مجلس مقتدر و با حیثیت آبروی کشور و مناسب ترین بستر برای توسعه می باشد و بعنوان نماد مردمسالاری دینی مورد علاقه و پذیرش مردم خواهد بود.

مشارکت گسترده مردم در انتخابات ضامن گردن نهادن همه به نتیجه ی انتخابات و قوانین منبعث از آن خواهد بود.
حاکمیت ملی در عرصه سیاسی به ویژه مسئله انتخابات با حضور گسترده و مشارکت کلیه شهروندان تجلی پیدا می کند و این در گرو برقراری شرایط آزاد و برابر تبلیغات همه کاندیداهای نمایندگی است.

همواره ثواب این بوده و هست که بزرگان، مسئولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات تدابیری اتخاذ نمایند که با توجه به شرایط موجود کشور، تمام جریان ها و گروه های وفادار به نظام اسلامی و نخبگان همت خود را صرف جلب مشارکت مردم در انتخابات نمایند. متاسفانه امروز از جوانب مختلف و با انگیزه های گوناگون سعی می شود مشارکت مردم را در انتخابات کاهش دهند. در شرایط حاضر هرگونه تفکری که به عدم مشارکت مردم منجر شود محکوم است.

انتظار آن است تا مردم بزرگوار بویژه کارگران شریف با حضور پرشور خود در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که در دوازدهم اسفندماه ۱۳۹۰ برگزار خواهد شد، شرکت نمایند.

این تشکل کارگری در پایان ضمن احترام به همه کاندیداهای محترم، حمایت خود را از جناب آقای مهندس وزیری هامانه اعلام می نماید.
خانه کارگر همچنین در حوزه اردکان، مهریز و طبس نیز آقایان مهندس محمد رضا تابش، مهندس کاظم فرهمند و دکتر عبدا… زاده را مورد حمایت خود قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =