حضور در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و عدالت

حضور در انتخابات زمینه‌ساز پیشرفت و عدالت

رضا جعفریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طبس اظهار داشت: در حالی وارد سی و چهارمین سال عمر پر برکت انقلاب شده‌ایم که نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور ملت شریف ایران، در اوج شکوفایی و خودباوری قرار دارد.

وی ادامه داد: هنگامی که با شاخص آرمان‌های انقلاب اسلامی به مسیر طی شده می‌نگریم، با وجود برخی چالش‌ها، اما می‌توان با قاطعیت از کارنامه درخشان انقلاب و نظام دفاع کرد که همین موضوع موجب افزایش حجم تهدیدها و تحریم‌های دشمنان انقلاب و نظام شده است، تا دشمنان با این کار به خیال خام خود بتوانند نظام اسلامی و ملت ایران را به تسلیم و سازش وادار کنند.

مسئول جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در شهرستان طبس اضافه کرد: در چنین شرایطی تنها راه غلبه بر توطئه‌های دشمنان، تکیه بر وحدت کلمه است که همواره توصیه حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی تصریح کرد: انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز نهمین دوره مجلس شورای اسلامی یکی از مهم‌ترین عرصه‌هایی است که می‌تواند با حضور و مشارکت عظیم مردمی به حماسه‌ای دیگر در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی تبدیل شود و زمینه تحقق اولویت اساسی و محوری امروز جامعه ما یعنی پیشرفت و عدالت برمدار اصول و ارزش‌ها را هموارتر کند.

جعفریان بیان کرد: ارزش‌گرایی، درک ضرورت‌های فعلی حرکت کنونی انقلاب، اخلاق‌مداری، و پرهیز از سیاست‌زدگی از جمله چارچوب‌هایی است که ایفای نقش مؤثر نخبگان و فعالان سیاسی در قالب آن‌ها تحقق خواهد یافت.

وی یادآور شد: اعضای جبهه پیشرفت و عدالت ایران اسلامی در شهرستان طبس که از سال ۱۳۸۴ به عنوان حامیان و طرفداران محمدباقر قالیباف وارد صحنه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور و شهرستان طبس شده‌اند، روز به روز صفوف خود را قوی‌تر و محکم‌تر کرده و با تمام وجود برای تحقق گفتمان رهبری و حرکت در مسیر ترسیمی مقام معظم رهبری مبنی بر نام نهادن دهه چهارم انقلاب اسلامی به عنوان دهه پیشرفت و عدالت تلاش می‌کنند و مطیع محض دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =