علی مطهری: اینکه استیضاح امری غلط بود را قبول ندارم!

علی مطهری پس از سخنان مقام معظم رهبری در اقدامی عجیب در گفتگو با «نسیم» گفت اینکه استیضاح امری غلط بود را قبول ندارم، اما اگر رهبری قبل از استیضاح نظرشان را می‌فرمودند، ما این کار را انجام نمی‌دادیم.

علی مطهری

طبس نیوز: علی مطهری پس از سخنان مقام معظم رهبری در اقدامی عجیب در گفتگو با «نسیم» گفت اینکه استیضاح امری غلط بود را قبول ندارم، اما اگر رهبری قبل از استیضاح نظرشان را می‌فرمودند، ما این کار را انجام نمی‌دادیم.

علی مطهری، نماینده مردم تهران با بیان اینکه رهبری در سخنان خود بیشتر رئیس‌جمهور را نصیحت کردند و خطابشان بیشتر متوجه رئیس‌جمهور بود، اظهار داشت: بنابراین نباید روسای دو قوه را به یک چوب برانیم البته ایشان اشاره ای به صحبت های پایانی رئیس مجلس نیز داشتند.

وی افزود: در جایی که دولت قانون شکنی می کند مجلس نمی تواند به بهانه همدلی سکوت کند.

وی در پایان تاکید کرد: التزام به ولایت فقیه به معنای التزام عملی است یعنی ممکن است با بعضی از نظرات ولی فقیه موافق نباشیم اما در عمل تابع باشیم.

لازم به ذکر است که مقام معظم رهبری در جمع مردم آذربایجان استیضاح اخیر را  کاری غلط خواندند و افزودند:‌«استیضاح باید فایده ای داشته باشد اما چند ماه مانده به پایان کار دولت،‌ استیضاح یک وزیر آن هم به خاطر مسئله ای که مربوط به وزیر نیست،‌ چه علت و فایده ای دارد؟».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =