فردوسی‌پور: حضور حداکثری در انتخابات سبب دفع تهدیدات دشمن است

فردوسی‌پور: حضور حداکثری در انتخابات سبب دفع تهدیدات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فردوسی‌پور صبح امروز در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: وظایف ما شیعیان در دوران غیبت بسیار زیاد است که مهم‌ترین آن دفاع از حریم ولایت است.

وی افزود: یک منتظر واقعی باید در راستای حفظ نظام اسلامی کوشش کند و در حال حاضر با توجه به خطراتی که نظام را تهدید می‌کند حضور حداکثری در انتخابات بسیار موثر است.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با اشاره به سفارش پیامبر در رابطه با تمسک به کتاب خدا، عترت پیامبر و اهل بیت(ع) تصریح کرد: مسلمانان جهان با تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) می‌توانند راه سعادت و نجات خود از تاریکی‌ها را پیدا کنند.

فردوسی‌پور یادآور شد: مردم ایران اسلامی به سفارش پیامبر اکرم(ص) به طور کامل عمل کرده و همواره از اهل بیت(ع) حمایت و پیروی می‌کنند.

وی گفت: مردم در دوران غیبت امام عصر عجل‌الله پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و در حال حاضر نیز باید از فرمایشات رهبری اطاعت کنند و در انتخابات حضوری پرشور داشته باشند.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان بر لزوم وحدت و همدلی در انتخابات تأکید کرد و افزود: دشمن به دنبال فرصت است که با ایجاد چالش در انتخابات مردم را از نظام و انقلاب مأیوس کند.

فردوسی‌پور تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همچون همیشه با بصیرت و آگاهی در برابر توطئه‌های شوم و استکباری دشمنان می‌ایستند و نمی‌گذارند که عده‌ای با اقدامات خصمانه خود امنیت، سلامت و اهمیت انتخابات در ایران را زیر سئوال ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 18 =