پیام فرماندار به مناسبت ارتقای فرمانداری طبس به عنوان «معاونت استانداری و فرمانداری ویژه» و همچنین تبریک حلول سال جدید

«احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس طی پیامی ارتقای فرمانداری طبس به عنوان «معاونت استانداری و فرمانداری ویژه» و نیز پیشاپیش حلول سال جدید را به شهروندان تبریک گفت.

طبس نیوز: «احمد طالبیان مقدم» معاون استاندار و فرماندار شهرستان طبس طی پیامی ارتقای فرمانداری طبس به عنوان «معاونت استانداری و فرمانداری ویژه» و نیز پیشاپیش حلول سال جدید را به شهروندان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان طبس؛ متن این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی

نوروز سرآغاز دیگری از چرخه حیات طبیعت و بهار، صحنه‌ای زیباست از نمایش قدرت خداوندی که آیتی از رحمت الهی و نیکو مجالی است که دل‌ها را به نور ایمان برافروزیم، دست‌ها را با تحول و شکوفایی همراه سازیم و گام‌ها را در مسیر پر افتخار خدمت به مردم، راسخ‌تر نماییم.

اینجانب پیشاپیش حلول سال جدید را به مردم شریف، مومن و ولایتمدار شهرستان دارالمومنین طبس تبریک عرض نموده و برای همشهریان و هموطنان عزیز سالی پربرکت آرزومندم.

اینک که در آستانه طلیعه نوروز با تصویب هیأت محترم دولت و ابلاغ صورت گرفته و با عنایات مسئولان محترم نظام مقدس جمهوری اسلامی در پی الحاق طبس به استان خراسان جنوبی، شاهد ارتقای فرمانداری شهرستان طبس به عنوان «معاونت استانداری و فرمانداری ویژه» هستیم این رویداد بزرگ را که می‌تواند با همدلی و همراهی مردم و مجموعه مسئولان، دستاورد‌ها، ثمرات و اثرات فراوانی را در مسیر توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان به دنبال داشته باشد، به مردم شریف دارالمومنین طبس تبریک گفته و در این مجال بر خود لازم می‌دانم به سهم خویش از حسن مساعی مسئولان محترم و خدوم دارالعباده یزد به ویژه استاندار محترم این استان در طول مدت الحاق طبس به استان یزد تشکر نمایم.

از خداوند متعال خواستارم در سال جدید به ما و تمامی مسئولان و مجموعه خدمتگزاران مردم در ادارات و نهاد‌ها توفیق و توان بیش از پیش عنایت نماید تا بتوانیم با همدلی و وحدت رویه و با همراهی شهروندان گرامی در راستای نیل به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و اجرای منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، برای پیشرفت همه جانبه شهرستان و میهن اسلامی تلاش و مجاهدت نموده و به ویژه امتحان حساس و عظیم انتخابات آتی را سرافرازانه پشت سر نهیم.

به امید عزت روزافزون و سعادت و سربلندی کشور عزیز اسلامی ایران.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =