ایران یکی از محبوب‌ترین نظام‌های دنیاست

امام جمعه طبس گفت: امروز با نظرسنجی در دنیا مشخص می‌شود که آمریکا منفورترین نظام و جمهوری اسلامی ایران یکی از محبوب‌ترین نظام‌های دنیاست.

طبس نیوز: امام جمعه طبس گفت: امروز با نظرسنجی در دنیا مشخص می‌شود که آمریکا منفورترین نظام و جمهوری اسلامی ایران یکی از محبوب‌ترین نظام‌های دنیاست.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس با اشاره به برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز نخست سال، اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرموده‌اند، دشمن اصلی انقلاب اسلامی ایران از ابتدا تاکنون آمریکاست به طوری که در طول ۳۴ سال که از عمر پربرکت انقلاب می‌گذرد حتی لحظه‌ای دست از دشمنی با ملت ایران و انقلاب اسلامی برنداشته است.

وی ادامه داد: انگلیس خبیث و اروپایی‌ها دشمن درجه یک ما محسوب نمی‌شوند و صهیونیست‌ها هم اگر بخواهند اشتباهی در رابطه با ایران بکنند ایران در همان لحظه‌های اول تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

خطیب جمعه طبس خاطر نشان کرد: چند کشور مستکبر و خودخواه دنیا مانند آمریکا و رژیم صهیونیستی خود را جامعه بین‌المللی می‌دانند و در تبلیغات خود ایران را برای جامعه بین‌الملل خطرناک معرفی می‌کنند، در حالی که جامعه بین‌المللی این چند کشور مستکبر نیستند و در واقع بیشتر کشورهای دنیا دوست و همراه ایران بوده و از سیاست‌های آمریکا تبعیت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز با نظرسنجی در دنیا مشخص می‌شود که آمریکا منفورترین نظام و جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از محبوب‌ترین نظام‌ها و رهبران دنیا هستند.

مهاجریان در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ضمن تأکید بر لزوم یکسان بودن قول و عمل افراد، خاطر نشان کرد: برخی از افراد تا وقتی که به قدرت نرسیده‌اند برای جلب توجه مردم شعارهای خیلی خوبی می‌دهند، اما زمانی که به قدرت رسیدند بر اثر مستی قدرت‌طلبی و ریاست‌طلبی پا را از مسیر حق فراتر گذاشته و عملشان با گفته‌های قبلی‌شان متفاوت می‌شود و روش و منش آنها تغییر می‌کند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون افراد ریاست‌طلب در کشور وجود داشته و دارند، ادامه داد: مسئولان چه در پست‌های پایین و میانی و چه در پست‌های بالاتر باید مراقب باشند تا ریاست‌طلبی و قدرت‌طلبی آنها را از مسیر حق خارج نکند.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود یکی از مهمترین مشکلات امروز جامعه را کم‌توجهی نسبت به موضوع مهم عفاف و حجاب دانست و یادآور شد: در ایام سالروز شهادت حضرت زهرا(س) قرار داریم و زنان و دختران ما که ادعای پیروی از این حضرت را دارند باید عملاً ایشان را به عنوان اسوه و الگوی خود دانسته و به سوی حجاب اسلامی پیش بروند.

گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اشاره به ۱۳ فروردین روز طبیعت و تأکید بر لزوم حفظ و پاک نگه داشتن طبیعت و محیط زیست، گرامیداشت ۱۴ فروردین روز جهانی کتاب کودک و دعوت از طبسی‌های سراسر کشور برای تلاش در راستای توسعه معنوی، فرهنگی و مادی شهرستان طبس از دیگر محورهای سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + هفده =