مردم با وحدت نظر در انتخابات شرکت کنند/نخبگان برای تحقق حماسه سیاسی بکوشند‌

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق حماسه نیاز به تلاش فراوان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دارد و در این بین نقش نخبگان برجسته است.

طبس نیوز: نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق حماسه نیاز به تلاش فراوان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها دارد و در این بین نقش نخبگان برجسته است.

محمدعلی عبدالله‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، حماسه را نیازمند کار غیرعادی دانست و اظهار کرد: برای تحقق حماسه نیاز به تلاش فراوان در تمامی عرصه‌ها به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها وجود دارد.

وی ادامه داد: انتخابات نیاز به حضور حداکثری مردم برای تبیین سرنوشت مردم توسط خود مردم دارد.

مردم با وحدت نظر در انتخابات شرکت کنند

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی حضور مردم در انتخابات را امری مهم عنوان کرد و اذعان داشت: مردم باید با وحدت نظر و با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ایجاد شده با شور و هیجان در انتخابات شرکت کنند.

عبدالله‌زاده اضافه کرد: همچنین حضور پرشور مردم در انتخابات سبب خلق حماسه اقتصادی می‌شود.

وی با بیان اینکه توجه به تولیدات کشور باید در سرلوحه نظام قرار داده شود، یادآور شد: ما می‌توانیم با ایجاد اشتغال با وجود تحریم‌های دشمن حماسه اقتصادی را رقم بزنیم.

نخبگان زمینه را برای آگاهی مردم فراهم کنند

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: نخبگان جامعه می‌توانند با تلاش خود زمینه و بستر را برای آگاهی بیشتر مردم فراهم کنند.

عبدالله‌زاده با اشاره به فعالیت‌های نخبگان تصریح کرد: نخبگان و خواص جامعه با ترویج حماسه سیاسی و اقتصادی در بین مردم می‌توانند سبب حضور حداکثری آنها در انتخابات و عرصه‌های اقتصادی شوند.

وی با بیان اینکه نیمی از جمعیت جامعه را زنان تشکیل می‌دهند، افزود: از آغاز انقلاب اسلامی به زنان توجه ویژه شده است و می‌توانند با فعالیت در جامعه حضوری فعال داشته باشند.

اولویت پیشبرد توجه به تولیدات داخلی است

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت برای پیشبرد اهداف سیاسی و اقتصادی در جامعه ما توجه به تولیدات داخلی است.

عبدالله‌زاده خاطر نشان کرد: مردم امسال نیز مانند سال‌های گذشته در انتخابات برای تعیین سرنوشت خود شرکت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 20 =