تندیس باروت نمناک برای دکتر حسن عباسی!

چندی پیش تندیس باروت خیس طی مراسمی که در شلمچه برگزار شد برای میشل اوباما ارسال شد. این تندیس سالانه به فردی از دشمنان انقلاب اهدا می شود که ناخوداگاه قدمی در راستای کمک به اهداف ایران اسلامی برداشته باشد.

طبس نیوز: دکتر عباسی  علت شکست آمریکا در طبس را استفاده از هلیکوپتر های فرسوده دانست. ایشان بحث طوفان شن را کاملا رد کردند و ادعا نمودند که طوفان شن را ما در رسانه ها مطرح کردیم و..

چندی پیش تندیس باروت خیس طی مراسمی که در شلمچه برگزار شد برای میشل اوباما ارسال شد. این تندیس سالانه به فردی از دشمنان انقلاب اهدا می شود که ناخوداگاه قدمی در راستای کمک به اهداف ایران اسلامی برداشته باشد. میشل اوباما با اعلام جایزه اسکار برای فیلم ضد ایرانی آرگو بالاخره سیاسی بودن این جایزه را که نظر همیشگی هنرمندان متعهد اسلامی بود ثابت کرده و بر فرمایشی و دولتی بودن فیلم آرگو اذعان کرد.

خانم اوباما بدون این که خودش بخواهد کمک بزرگی به جبهه فرهنگی اسلامی کرد تا چشمان جهانیان بار دیگر شاهد صحت و سقم نظرات ایران عزیز باشد.

تندیس باروت خیس برای خانوم اوباما پست شد و اگر پست پیشتاز بوده باشد احتمالا الان پستچی درب خانه ایشان رفته و تندیس را تقدیم کرده و ایشان هم  شاید از روی خصلت های زنانه آن را برای خواهر شوهرش فرستاده باشد!

اما بحث ما اهدای تندیس باروت نمناک به دکتر حسن عباسی است. دکتر حسن عباسی از استراتژیست های خوش بیان و خوش فکر و متعهد انقلابی است که تحلیل های وی معمولا طرفداران زیادی دارد. تحلیل هایی که تمامی حوزه های فرهنگی سیاسی نظامی و اقتصادی را در می نوردد و حد و مرزی ندارد. از سینمای هالیوود تا نظامات سیاسی حاکم بر منطقه و  حتی مباحث ایدوئولوژیک  از نظر ایشان دور نمی ماند و در هر حوزه ای دستی بر آتش دارند.

اما مدتی پیش در برنامه دیروز امروز فردا تحلیلی ارائه دادند که شاید بتوان با کمی چاشنی مزاح ایشان را مستحق دریافت جایزه باروت نمناک دانست. باروت نمناک تندیس خیسی است که از طرف این وبلاگ به کسانی اعطا میشود که باوجود تعهد و علاقه به مبانی و آرمان های انقلاب اسلامی ناخواسته و از سر غفلت به برنامه های استکبار جهانی کمک می کنند!

دکتر عباسی  علت شکست آمریکا در طبس را استفاده از هلیکوپتر های فرسوده دانست که یکی از فرماندهان نیروی دریایی آمریکا به این عملیات اختصاص داده بود. ایشان بحث طوفان شن را کاملا رد کردند و ادعا نمودند که طوفان شن را ما در رسانه ها مطرح کردیم و آمریکا هم بر موج ما سوار شد اما دلیل اصلی همان هلیکوپتر های فرسوده بود!!

در سی سال گذشته ضربه ای که آمریکا در طبس خورده  آنچنان سهمگین و حیرت آور بود که هنوز کارشناسان نظامی سرگیجه دارند. معاون وقت رئیس جمهور امریکا در این باره می گوید : با هر تکان دست آقای خمینی  در حسینه اش یکی از هلی کوپتر های ما افتاد.

آیا او نمی توانست درحالی که تمامی قدرت های غرب در بهت به سر میبردند با گفتن این جمله که هلیکوپتر ها فرسوده بودند آبی بر آتش جان ارتش آمریکا بریزد؟

در حالی که آمریکای جهانخوار تمامی تلاشش را میکند تا به افکار عمومی جهان القا کند بحث امداد  غیبی و کمک خداوند به انقلاب ایران مطرح نبوده و اشتباهات ما در محاسبات باعث شکست شده است، یکی از تحلیل گران و استراتژیست های ما به کمک آنها شتافته و اصرار دارد که علت شکست طوفان شن نبود بلکه خود امریکایی ها از تجهیزات فرسوده استفاده کردند.

عجب حالی کرد پنتاگون این شب عیدی . سخنگوی وزارت دفاع امریکا میتواند با خیال راحت ادعا کند بله ما که میگفتیم  اشتباه محاسباتی داشتیم پس ای مردم دنیا در ماموریت های آتی دیگر هلیکوپتر فرسوده نمی آوریم و هیچ کس به دادتان نخواهد رسید!  ار همه اینها گذشته در باب این حادثه نص صریح حضرت امام(ره) آمده است .حضرت امام می فرماید: شن ها مامور الهی بودند. پس نیازی با اجتهاد حضرات و تحقیقات اضافی نیست. اجتهاد در مقابل نص؟

خدا رحم کرد دشمنان ما  این روزها به خویش مشغولند وگرنه اسرائیل اعلام می کرد علت شکست در جنگ سی و سه روزه خیس شدن باروت هامان در باران بود!

و حزب بعث  عراق نیزعلت فتح فاو در جنگ تحمیلی توسط دلاوران ایران اسلامی را سرد بودن هوا و نبودن پتوی اضافی  اعلام می کرد!

خوب است دکتر عباسی هر از گاهی در بین مطالعات استراتژیک کتاب نشان از بی نشان ها  و سایر کتب مربوط به عرفان اسلامی را مطالعه نمایند تا ذهنشان بیش از حد معادله ای نشود.

__

منبع: وبلاگ محمد حاشر یزدانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =