کاندیداهای حوزه انتخابیه فردوس به ۹ نفر رسیدند

کاندیداهای حوزه انتخابیه فردوس به 9 نفر رسیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مسعود سعادت‌امینی دومین نامزد انتخاباتی است که در حوزه  انتخابیه فردوس و طبس از عرصه رقابت‌های انتخاباتی نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به نفع محمدعلی عبدالله‌زاده کناره‌گیری کرد تا تعداد نامزدهای این حوزه به ۹ نفر برسد.

سعادت امینی در مسجد شهر دیهوک اظهار داشت: به خاطر اتحاد و وحدت بیشتر و جلوگیری از ریزش آرای حوزه انتخابیه و عنایتی که به عبدالله‌زاده کاندیدای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دارم به نفع وی انصراف می‌دهم.

پیش از این محمدحسین حاجتی از دیگر نامزدهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان نیز به نفع محمد فردوسی‌پور از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

این استاد دانشگاه و نویسنده مطرح در شهرستان فردوس گفت: به دنیای سیاست و مسئولیت‌های سیاسی علاقه‌ای ندارد و تدریس در دانشگاه و تألیف کتاب و مقاله را به کارهای سیاسی نظیر نمایندگی مردم در مجلس ترجیح می‌‌‌دهد.

همچنین شنیده می‌شود حجت‌الاسلام محمدجواد زنجانی طبسی نیز ممکن است به نفع یکی از نامزدهای حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان از ادامه رقابت‌های انتخاباتی انصراف ‌دهد تا جمع نامزدها به هشت نفر برسد.

تاکنون منبع موثقی خبر انصراف زنجانی طبسی را تأیید نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =