فردوسی‌پور: نماینده باید باتقوا و ولایت‌مدار باشد

فردوسی‌پور: نماینده باید باتقوا و ولایت‌مدار باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد فردوسی‌پور صبح امروز در جمع مردم بشرویه اظهار داشت: نماینده مجلس باید اهل تقوا و معنویت باشد تا بتواند به مردم صادقانه خدمت کند.

وی با بیان خاطراتی از مرحوم آیت‌الله فردوسی‌پور در حادثه هفت تیر افزود: پدر بنده از یاران نزدیک مقام معظم رهبری بود و زهد، تقوا و ولایت‌مداری در وجود وی موج می‌زد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان تصریح کرد: اگر نماینده دیندار باشد دیگر اهل دنیا نیست و دنیا برای او بی‌ارزش است، از این‌رو برای رضای خداوند و خدمت به مردم با تمام توان تلاش می‌کند.

فردوسی‌پور در پاسخ به سؤال یکی از حضار علت استعفای خود از امامت جمعه شهرستان فردوس در سال‌های گذشته را قوانین شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مبنی بر پروازی نبودن امام جمعه عنوان کرد.

وی تکمیل بیمارستان شهرستان بشرویه از جهت تجهیز امکانات و نیروی متخصص را از برنامه‌های کاری خود اعلام کرد.

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات یادآور شد: با حضور خود در انتخابات باید از خون شهدا پاسداری کنیم.

فردوسی‌پور تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی منطقه، تقویت روحیه ایثارگری، شجاعت و شهادت، اهتمام جدی به خانواده‌های شهدا و ایثارگر و گسترش تفکر ناب بسیجی در متن جامعه با پیروی از فرامین رهبری را از جمله دیدگاه‌های خود برشمرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =