بزم‌آرا: به مقصد رساندن انقلاب مستلزم رعایت قانون است

بزم‌آرا: به مقصد رساندن انقلاب مستلزم رعایت قانون است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، سیدحسن بزم‌آرا صبح امروز در جمع بازرسان و اعضای هیئت‌های بازرسی بر انتخابات حوزه انتخابیه فردوس، طبس، بشرویه و سرایان اظهار داشت: ایران اسلامی از نعمتی بزرگ به نام ولایت‌فقیه برخوردار است که با راهنمایی‌های پیامبرگونه خود انقلاب اسلامی را هدایت می‌کند.

وی افزود: نظام اسلامی ایران نظامی مردمی است و برگزاری ۳۰ انتخابات در ایران مردمی بودن انقلاب ما را تأیید می‌کند.

بزم‌آرا تصریح کرد: ایران اسلامی رکورددار حضور مردم در پای صندوق‌های رأی در سطح جهان است و به همین سبب نیز به الگوی سایر کشورهای جهان تبدیل شده است.

بخشدار مرکزی فردوس یادآور شد: مشروعیت نظام اسلامی ایران، الهی و مقبولیت آن متعلق به مردم است.

وی، دموکراسی‌ترین نظام را نیز نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: مردم ایران آزادانه در انتخابات شرکت و به کاندیدای مورد نظر خود رأی می‌دهند.

بزم‌آرا افزود: تجلی حضور مردم نخستین جنبه انتخابات مجلس است چرا که مردم با حضور در انتخابات نماینده اصلح خود را برای مدت چهار سال انتخاب و راهی مجلس می‌کنند.

بخشدار مرکزی فردوس تصریح کرد: امروز با وجود همه تبلیغات دشمنان داخلی و خارجی، مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن حماسه‌ای بزرگ خلق کردند.

وی یادآور شد: مردم ایران اسلامی بارها در عرصه‌های مختلف انقلاب خوش درخشیده‌اند و با شرکت در انتخابات ۱۲ اسفندماه نیز قلب دوستان نظام را شاد و برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ایران اسلامی می‌‌افزایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نه =